یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار استان مرکزی گفت: نقش رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو انکارناپذیر و تعیین‌کننده است.

به گزارش پیام خبر از اراک، فرزاد مخلص الائمه امروز شنبه 25 آذر در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی، افزود: دشمن قطع به یقین برنامه‌های گسترده‌ای برای تضعیف انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد که رسانه‌ها باید از هم اکنون با پیش بینی چنین وضعیتی قدرتمندانه مقابل دسیسه‌های دشمن بایستند.

وی ادامه داد: باتوجه به شکست سنگین دشمن در فتنه سال گذشته، انتشار اخبار با هدف تضعیف روحیه اجتماعی و کاهش مشارکت مردم از اقدامات اصلی آن‌ها برای انتخابات پیش رو است.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی و اطلاع رسانی‌های درست به مردم بسیار مهم است و از همه ظرفیت‌ها در این رابطه باید استفاده شود.

مخلص‌الائمه بخشی دیگر از این جلسه گفت: از ظرفیت استان زادگاه امام خمینی(ره) تاکنون به خوبی استفاده نشده است و باید از تلاقی ولادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) برای استفاده از این ظرفیت و معرفی هرچه بهتر و بیشتر شهرستان خمین بهره برده شود.

وی با اشاره به این نکته که روز ولادت حضرت فاطمه(س) هیچ نقطه مکانی مشخصی وجود ندارد، افزود: از تلاقی این دو میلاد و نیز برگزاری هفته فرهنگی خمین باید برای ایجاد این موقعیت مکانی در این شهرستان استفاده شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: همانطور که در شهری مانند زنجان در هشتم ماه محرم یک میراث معنوی با ارزش ایجاد شده است در خمین نیز باید برای ایجاد چنین ظرفیت معنوی استفاده و در کمترین زمان ممکن محقق شود.

مخلص‌الائمه گفت: سال گذشته با وجود ناآرامی‌ها و صرف نظر از هرگونه مراسم تجمعی در تمام کشور، هفته فرهنگی خمین برگزار و در کنار برخی حواشی کوچک دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شد.

وی ادامه داد: امسال انتظار می‌رود با آرامش و امنیت موجود و برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد برگزاری باشکوه این هفته در خمین باشیم.

 

کد خبر 222393

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید