یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله گفت: امیدآفرینی، بصیرت افزایی و توصیه به ایستادگی رسالت های رسانه است.

به گزارش پیام خبر از اراک، محمد‌رضا عسگری امروز ۲۹ آذر در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی گفت: رسانه در مدیریت اذهان اثرگذار هست و نمونه آن در اغتشاشات سال گذشته بخوبی مشهود است.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: رسانه باید با خط دهی و نمایش پشت پرده ها در تقویت باورها بکوشند.

وی با بیان اینکه تقویت باورها و ایمان از سمت رسانه ها بسیار مهم اثرگذار است ادامه داد: اهمیت فضای مجازی و آمیختگی آن با فرهنگ از موضوعات مهم و مورد توجه مقام معظم رهبری است.

عسگری گفت: دشمن در تلاش است جوانان را از نظامی که بر پایه مردم بنا نهاده شده است دور کند ولی علیرغم همه توطئه ها تاکنون راه به جایی نبرده است.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: دشمن سعی می کند این جنایات در افکار عمومی نقش نبندد ولی ما شاهد آن هستیم که رسانه ها و خبرنگاران وقایع غزه را انتشار می دهند هر چند سردمداران جنایات خودشان را به کری و کوری می زنند ولی جهان از همه‌ی آنچه در غزه رخ می دهد اطلاع پیدا می کنند.

در ادامه این مراسم جواد اکرمی با اشاره به ارسال ۲۶۶ اثر به جشنواره ابوذر استان مرکزی اظهار کرد: آثار ارسالی به چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، تیتر، مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت، سرمقاله، گزارش تحقیقی و تحلیلی، فیلم ویدئویی و عکس، استقبال بالا بود و آثار مناسبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. 

وی افزود: این جشنواره با محوریت رسانه، جهاد تبیین، زمینه سازی برای ظهور و ایجاد تفکر ابوذرگونه در بین خبرنگاران است. 

گفتنی است، آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هم اکنون با حضور ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی، مسئولان و اهالی رسانه استان در فرهنگسرای شهر اراک در حال برگزاری است.

 

کد خبر 222638

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید