یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۱۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با حضور نمایندگان شرکت توانیر از استان های تهران، کرمانشاه، اصفهان و گیلان نظارت عالیه بر عملکرد معاونت بهره برداری و مهندسی شرکت توزیع برق استان مرکزی انجام می پذیرد.

به گزارش پیام خبر از اراک، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی در جلسه افتتاحیه این نظارت عالیه، ضمن تشکر از حضور ارزیابان شرکت توانیر و اظهار تشکر و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان معاونت بهره برداری و مهندسی، بیان داشت: برنامه ریزی برای ارائه خدمت مستمر و مناسب به مردم از اولویت های شرکت توزیع برق استان مرکزی است.

محمود محمودی افزود: لازم است پس از برگزاری این نظارت نقاط قابل بهبود و نقاط قوت در برنامه های حوزه بهره برداری و مهندسی مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: انجام فرایندهای نظارت و ممیزی در شرکت ها می تواند موجب تعالی سازمانی شود و امیدوارم که با حضور ممیزان گرامی و استفاده از تجربیات ارزشمندشان بتوانیم در مسیر تعالی سازمانی و پیشرفت صنعت برق کشور گام های موثری برداریم.

سر ممیز تیم نظارت شرکت توانیر گفت: توزیع برق استان مرکزی از جایگاه ویژه ای در بین شرکت های توزیع برق برخوردار است و همواره نگاه به این شرکت به عنوان یک شرکت موفق و پویا بوده است.

حسینی مهر افزود: نظارت عالیه بهره برداری و مهندسی در حوزه های ستادی و شهرستانی انجام می شود که در نهایت امر، هدف آن اطمینان از انجام صحیح فرآیندها، هم افزایی و تبادل تجربه و مهم تر از همه آشنایی با چالش ها و مسائل مناطق مختلف در سطح کشور است.

این ارزیابی ،طی ۱۲و ۱۳ دی ماه از واحدهای مختلف معاونت مهندسی و بهره برداری انجام می شود.

 

کد خبر 223478

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید