شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
باشگاه پرسپولیس به گفته رضا درویش چند روزی است مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری را آغاز کرده است.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، در حالی که تیم ملی عمان خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌کند، سرمربی این تیم به‌شدت موردتوجه باشگاه پرسپولیس و هوادارانش قرار دارد و آنها به دنبال استخدام این سرمربی کروات هستند.

نکته جالب در مورد برانکو این است که او باتوجه به پایان قریب‌الوقوع قراردادش، امکان مذاکره با قرمزها را دارد اما در شرایطی که درویش وعده داده تا پایان هفته سرمربی پرسپولیس مشخص خواهد شد، شاید چندان منطقی نباشد که او قبل از جام ملت‌ها توافق با پرسپولیس را علنی کند.

با این حال اما او امروز در میان پشتیبانی مسئول ورزش و فوتبال عمان، آخرین عکس یادگاری خود پیش از جام ملت‌ها را ثبت کرد و شاید این آخرین تصویر او همراه با مسئولان عمانی هم باشد؛ مدیرانی که امیدوارند با برانکو مسیر صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا را طی کنند.

اما در ایران رضا درویش و هواداران پرسپولیس باید امیداور باشند عمان هرچه زودتر از جام ملت‌های آسیا حذف شود تا برانکو زودتر بتواند به ایران بیاید. عمان روز 26 دی با عربستان دیدار خواهد کرد و یک و پنج بهمن‌ماه نیز به مصاف تایلند و قرقیزستان خواهد رفت.

نکته جالب اینکه در این تصویر برادر او زلاتکو ایوانکوویچ به همراه ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ هم حضور دارند که در پرسپولیس هم جزء کادرفنی برانکو بودند. همچنین فرزاد حبیب‌اللهی آنالیزور ایرانی برانکو هم در این کادر دیده می‌شود.

1976267

 

 

کد خبر 223746

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید