شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۱۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در حالی که همه منتظر تعیین جانشین یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس هستند، خبرنگار ایسنا به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد شاید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به‌زودی استعفا کند و گل‌محمدی به کارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش پیام خبر به نقل از ایسنا، پس از استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس، مدیران این باشگاه در تلاش بودند تا او را متقاعد کنند که به کارش در پرسپولیس ادامه دهد؛ اما رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دیروز (یک‌شنبه) آب پاکی را روی دست هواداران ریخت و رسما از پایان کار گل‌محمدی در پرسپولیس خبر داد.

حالا خبرهای جدیدی از آینده پرسپولیس و همکاری گل‌محمدی با این تیم به گوش می‌رسد، بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار ایسنا از منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس به دست آورده است، احتمالا به‌زودی رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار می‌رود و به جای او حسین شهریاری، عضو هیات مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب خواهد شد.

اگر این تصمیم اجرایی شود، احتمالا یحیی گل‌محمدی که تا این لحظه قانونا قرارداد خود را با پرسپولیس اقاله نکرده است، در تصمیم خود تجدید نظر می‌کند و مجددا روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست چرا که تصمیم مدیران پرسپولیس برای کنار رفتن درویش، با هدف ماندن گل‌محمدی گرفته شده است.

 

کد خبر 223751

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید