شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در نشست مدیران مخابرات استان همدان با مهندس سلطانی و مدیران ستادی شرکت، گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان مشتریان اصلی ارتباطی کشور، علی رغم خصوصی شدن به عنوان نهاد مهم حاکمیتی و موثر در توسعه و رشد اقتصادی کشور نقش دارد.

به گزارش پیام خبر، فتح‌الله توسلی در نشست مدیران مخابرات استان همدان با مهندس سلطانی و مدیران ستادی شرکت، گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان مشتریان اصلی ارتباطی کشور، علی رغم خصوصی شدن به عنوان نهاد مهم حاکمیتی و موثر در توسعه و رشد اقتصادی کشور نقش دارد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تاثیر ویژه ارتباطات پر سرعت فیبرنوری مخابرات در استان همدان و سراسر کشور گفت: منابع کافی برای رفع مشکلات مخابرات باید از سوی نهاد های تصمیم گیر تامین شود تا این شرکت مهم بتواند با قدرت به بستر سازی در سراسر کشور ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت صنعت ارتباطات همپای آب و برق گفت: در مجلس شورای اسلامی با همکاری نمایندگان استان و کمیسیون مرتبط در بخش صنایع و معادن تلاش حداکثری داریم تا شرکت مخابرات در بخش های مختلف توسعه یابد تا جامعه بتوانند از ارتباطات خوب بهره ببرند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس تصریح کرد: برخی از مشترکان در حوزه شهرک های صنعتی و ارتباطات پر سرعت در مناطق پر جمعیت استان قرار دارد که بستر سازی مخابرات برای ارایه خدمات مطلوب تر با توجه به وسعت و جمیعت قابل توجه ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا این افزایش ارتباطات در استان با اولویت فیبر نوری اهمیت بسیاری دارد که با تلاش فعالان حوزه ارتباطی کشور به ویژه شرکت مخابرات دستاوردهای قابل توجهی خواهد داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حمایت همه جانبه نمایندگان استان همدان را از شرکت مخابرات هم در سطح ملی به ویژه درحوزه های مهم استانی که نیاز به توجه بیشتری دارد اعلام کرد و گفت: بهبود زندگی مردم در گرو گسترش و ارائه خدمات با کیفیت مخابراتی است. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 224169

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید