شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۰۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با آیت اله شعبانی نماینده ولایت فقیه در استان همدان و امام جمعه این شهر با بیان اینکه توجه دقیق مسئولان ارشد به مخابرات نوید بخش آینده روشن به صنعت ارتباطات است، گفت: حمایت ویژه ازمخابرات به عنوان زیربنای پایدار حوزه ارتباطات در کشور اهمیت داردتا توسعه صنعت ارتباطات و مخابرات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری محقق شود.

به گزارش پیام خبر، مهندس مجید سلطانی، در دیدار با آیت اله شعبانی نماینده ولایت فقیه در استان همدان و امام جمعه این شهر و و مسایل مربوط به شرکت مخابرات و همچنین کلیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را با وی مطرح کرد، با بیان اینکه توجه دقیق مسئولان ارشد به مخابرات نوید بخش آینده روشن به صنعت ارتباطات است، گفت: حمایت ویژه از مخابرات به عنوان زیربنای پایدار حوزه ارتباطات در کشور اهمیت دارد تا توسعه صنعت ارتباطات و مخابرات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری محقق شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: حرکت صنعت مخابرات با کمک مسئولین کشور و نهادهای تصمیم ساز، ایجاد ارزش افزوده مناسبی در اقتصاد و ارتباطات و تحول دیجیتال ایجاد می کند.

مهندی سلطانی در این دیدار تاکید داشت: در اکثر کشورهای توسعه یافته و چه در حال توسعه، حمایت ویژه ای از شرکت های مادر تخصصی حوزه ارتباطی به عمل می آید.

مهندس سلطانی با تشریح آسیب های وارد شده به صنعت مخابرات در حوزه ثابت به ویژه در طول دهه 90 از نماینده ولایت فقیه استان خواست، مباحث مهم مربوط به مخابرات و ارتباطات را با توجه برکت توسعه صنعت ارتباطات و مخابرات در سطح مدیران عالی نظام مطرح نمایند تا توجه لازم به این بخش با عنوان زیربنای پایدار در کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری محقق شود.

وی افزود: به منظور حل مشکلات و آگاهی واقعی از مسایل، به صورت حضوری به استان ها سفر می کنیم تا علی رغم وجود مشکلات مالی مخابرات بتوانیم با آگاهی محیطی قدمی هر چند کوچک در حل مسایل داشته باشیم.

آیت الله شعبانی امام جمعه شهرستان همدان نیز در این دیدار ضمن تشکر از خدمات شرکت مخابرات و مجموعه های وابسته به آن در استان همدان اذعان داشت: فهم دقیق مسایل از سوی مدیران مخابرات، نوید دهنده حل مشکلات قبلی شرکت است و در این مسیر با توجه به اهمیت و برکت توسعه ارتباطات در جهت تولید محتوای فاخر و با ارزش، تمام تلاش خود را در جهت کمک فکری به مسولین بالاتر برای رفع مباحث و مشکلات مخابرات مطرح خواهیم کرد.

وی با اشاره به مطالبات نیروی انسانی و بازشستگان اظهار داشت: یکی از معضلات کشور، نگاه جزیره ای به مسایل تحت مدیریت است که هم افزایی و همراهی در حوزه فنی بویژه در بخش ارتباطات موجب رشد یکنواخت و تحول ساختاری می شود. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 224170

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید