یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
شنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در حال حاضر ۳۰۶ نفر به‌عنوان نامزد انتخابات در شش حوزه انتخابیه استان مرکزی تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش پیام خبر از اراک، بهنام نظری در جمع خبرنگاران استان مرکزی گفت: همه امکانات و تجهیزات و ظرفیت‌های استان در مسیر برگزاری انتخابات سالم قرار دارد در این راستا همه دستگاه‌های دولتی، غیردولتی، کارخانجات و ... پای‌کار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای پیش‌بینی‌شده برای انتخابات ۱۱ اسفندماه، افزود: هزار و ۸۳ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است که ۶۱۷ شعبه شهری و ۴۶۶ شعبه روستایی هستند همچنین درمجموع ۷۴۵ شعبه ثابت و ۳۳۸ شعبه سیار خواهند بود.

نظری اضافه کرد: در استان مرکزی ۲۴ حوزه شامل ۶ حوزه اصلی و ۱۸ حوزه فرعی وجود دارد که از ۱۲ شهرستان و ۱۲ بخش مستقل تشکیل می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه فرایند انتخابات الکترونیکی است، اما در استان شعب اخذ رای الکترونیکی وجود ندارد، افزود: در برخی از استان‌ها و حوزه‌هایی که تعدد کرسی دارند شورای نگهبان پذیرفته که رای‌گیری به‌صورت الکترونیکی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت ۱۶۳ نفر با عدم احزار مواجه شدند که در حال حاضر و تا پایان زمان بررسی اعتراض‌ها نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان نامزد نام برد، بلکه داوطلب تلقی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۶ نفر به‌عنوان نامزد انتخابات در شش حوزه انتخابیه استان مرکزی تایید صلاحیت شده‌اند.

 

کد خبر 224410

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید