شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
یکشنبه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۱۱
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز در دهه مبارک فجر تا ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) اقدام به فضاسازی و برگزاری مراسم‌های جشن بسیار متعددی در سومین حرم اهل‌بیت(ع) خواهد کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز مطرح کرد؛

دهه فجر تجلی صلابت ملی و تبلور غیرت دینی است/ مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا ایستاده‌اند

 

به گزارش پیام خبر، محمدحسن اسدی در جلسه کمیته تبلیغات و فضاسازی ستاد دهه فجر که به میزبانی شهرداری شیراز در ساختمان سردار شهید سلیمانی برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: طی ایام‌الله دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی فضای معنوی همراه با جشن و سرور برای شهروندان رقم بزنیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم است و دهه فجر تجلی صلابت ملی و تبلور غیرت دینی و بصیرت انقلابی می‌شود، تاکید کرد: امسال اهمیت دهه مبارک فجر دارای اهمیت بسزایی است؛ چراکه در آستانه 2 انتخابات بزرگ هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با تصریح بر خدمت‌رسانی به مردم و امیدآفرینی اظهار کرد: خانواده بزرگ شهرداری شیراز با فعالیت و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی و ایجاد امیدآفرینی در بین مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا ایستادند که در این راستا عملیات اجرایی ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر آغاز و یا به افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید.

مسئول کمیته تخصصی و اجرایی فضاسازی و مدیریت شهری ستاد دهه فجر استان فارس با بیان اینکه در فضاسازی ویژه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در دستور کار خواهد بود اما فضاسازی شهری نیازمند مشارکت تمامی ارگان‌ها است، گفت: شهرداری شیراز در دهه مبارک فجر تا ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) اقدام به فضاسازی و برگزاری مراسم‌های جشن بسیار متعددی در سومین حرم اهل‌بیت(ع) خواهد کرد.

اسدی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا در دهه فجر در دستور کار شهرداری شیراز است، اظهار داشت: تکریم همسران و مادران شهدا توسط شهرداری شیراز انجام شد که بسیار بازخورد خوبی به همراه داشت ازاین‌رو آیین تکریم پدران شهدا نیز انجام می‌شود.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بارنگ و بوی مهدویت

حجت الاسلام حسین ملک مکان نیز از همکاری خوب مجموعه شهرداری شیراز در برگزاری مناسبت‌ها، گفت: بیشترین همکاری از سوی شهرداری شیراز در مناسبت‌ها انجام می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: اجرای سیستم صوتی در مرکز شهر شیراز توسط شهرداری در حال انجام است که امیدواریم برای ۲۲ بهمن‌ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد و باقیات الصالحاتی برای این دوره از شهرداری کلان‌شهر شیراز است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد‌های کمیته‌های ۲۷ گانه ستاد دهه فجر احصا و ارائه‌شده است، بر افتتاح پروژه‌ها در ایام مبارک دهه فجر، تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، تاثیرگذاری در جامعه به‌عنوان یکی از اهداف برنامه‌های دهه فجر است، اضافه کرد: دست‌آوردهای نظام باید برای آحاد جامعه در ایام‌الله دهه فجر تبیین شود.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود بر فضاسازی برجسته‌تر برای مناسبت سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» با حضور شخصیت‌های مذهبی و کشوری به میزبانی شهر شیراز تاکید کرد.

حجت الاسلام ملک مکان ضمن تقدیر از فضاسازی شهری در ایام فاطمیه گفت: فضاسازی مسیر پیشنهادی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بارنگ و بوی مهدویت انجام شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فارس با اشاره به لزوم امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: در روز راهپیمایی در کل کشور رزمایش دست آوردهای نهادهای مختلف به‌صورت نمایشگاه در حاشیه مراسم برگزار می‌شود، بنابراین شهرداری شیراز نیز با برپایی غرفه دست آوردهای خود را تبیین کند.

 

کد خبر 224918

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید