یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس گفت: در دهه مبارک فجر امسال 400 واحد مسکن مددجویی به جامعه معزز تحت حمایت این نهاد تقدیم می شود.

به گزارش پیام خبر، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به پروژه های قابل افتتاح این نهاد در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: امسال در این ایام 400 واحد مسکن مددجویی افتتاح و تحویل این عزیزان داده می شود.

موصلی ادامه داد: با اعتماد دولت محترم و همراهی خوب نظام بانکی، امسال مبالغ ویژه ای برای اشتغالزایی جامعه هدف به این نهاد تخصیص یافته است. در ایام الله فجر، 2000 طرح اشتغالزایی در مباحث مختلفی همچون کشاورزی، نیروگاه های کوچک مقیاس و ... به بهره برداری می رسد.

مدیرکل کمیته امداد فارس به اهمیت سرپناه به عنوان یکی از مهم ترین نیازهای جامعه اشاره کرد و افزود: از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر سال جاری، تعداد 1685 واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال تقدیم خانواده های معزز تحت حمایت این نهاد شده است.

او اضافه کرد: در ایام مبارک پیش رو تعداد 400 واحد مسکن آماده بهره برداری و افتتاح می باشد.همچنین در سالروز تاسیس کمیته امداد یعنی 14 اسفند ماه نیز تعداد 900 واحد دیگر با حضور رییس محترم جمهور به عزیزان جامعه هدف تقدیم می شود.

موصلی به همکاری و همراهی 400 هزار نیکوکار با کمیته امداد فارس اشاره کرد و گفت: با همت خیرین در دهه فجر امسال تعداد 1000 سری جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد اهداد می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان با بیان اینکه یکی از جهت گیری های امداد امام، توسعه ارتباط با مردم است، خاطر نشان کرد: در همین راستا این نهاد در کنار استاندار محترم و نماینده گرانقدر ولی فقیه در استان در مناسبت های مختلف و به ویژه در این ایام مبارک میز خدمت های متعددی را برپا می کنیم. در 10 ماهه امسال تعداد بیش از 1800 دیدار چهره به چهره با مردم عزیز استان صورت گرفته است و درخواست این عزیزان ثبت سیستم شده است.

 

کد خبر 225426

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید