شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۱۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مهندس مجید‌ سلطانی در دیدار با پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران، ضمن تاکید بر هم‌افزایی شرکت مخابرات و سازمان صداو سیما به‌ویژه بر بستر فضای مجازی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امروز بین شرکت و سازمان به امضا رسید، استفاده از تلوبیون و ایران‌صدا برای مشترکان مخابرات از ۲۲ بهمن‌ماه جاری رایگان شد.

به گزارش پیام خبر، مهندس مجید‌ سلطانی در دیدار با پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران، ضمن تاکید بر هم‌افزایی شرکت مخابرات و سازمان صداو سیما به‌ویژه بر بستر فضای مجازی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امروز بین شرکت و سازمان به امضا رسید، استفاده از تلوبیون و ایران‌صدا برای مشترکان مخابرات از ۲۲ بهمن‌ماه جاری رایگان شد.

مهندس سلطانی در این دیدار با برشمردن زمینه‌های مشترک همکاری، اهمیت صداوسیما را در رساندن محتوا و اهمیت مخابرات را در تهیه بستر لازم برای ارتباطات بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد.

وی افزود: اکنون بر اساس آخرین آمار، حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر فیبر نوری در حوزه‌های شهری، بین‌شهری و روستایی داریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات همچنین اعلام کرد: تنها در یکی‌دو سال اخیر، حدود ۱۷ هزار کیلومتر توسعه در لایه دسترسی فراهم کرده‌ایم.

مهندس سلطانی تصریح کرد: ۶۰ درصد بازار باند پهن ثابت کشور با حدود ۶ میلیون خانوار در اختیار شرکت مخابرات است که با فناوری‌های مبتنی بر سیم مسی و فیبر نوری، بالاترین سطح خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهیم.

وی افزود: اکنون در مجموعه مخابرات با اجرایی‌شدن طرح «نجما» از پارسال، توسعه فیبر نوری در نقاط مختلف کشور، به وضعیت مناسبی رسیده و علاوه بر آن، طبق تفاهمنامه UNSP با وزارت ارتباطات، هشت و نیم میلیون پوشش بر طبق این طرح تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه این دیدار گفت: مردم وقتی با کیفیت خوب مواجه شوند، استقبال مناسبی هم می‌کنند که گواه آن، حضور فناوری FTTH و دایری فیبر نوری حتی در بسیاری از روستاهاست.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران و سازمان صداو سیما، دغدغه‌هایی از یک جنس در حوزه ارتباطات و فضای مجازی دارند که ارائه کارهای زیرساختی توسط مجموعه مخابرات و ارائه محتوا بر این بستر توسط صداوسیما می‌تواند یکی از بهترین پایه‌های همکاری و ارائه خدمات مشترک و زیرساختی به‌ویژه در فضای مجازی، توسط دو مجموعه باشد.

در این دیدار داوود زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان، سید میثم سیدصالحی، معاون فناوری اطلاعات، یوسف شکوری، معاون راهبرد و کسب‌وکار و حامد شیخ‌پور مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران نیز حضور داشتند و نکاتی را درباره چگونگی همکاری‌های آتی بین طرفین تشریح کردند / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 225537

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید