شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۱۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی در دیدار با مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و هیات همراه، با تاکید بر اهمیت تولیدات محتوایی این سازمان در تعمیق باورهای اصیل انقلاب اسلامی گفت: شرکت مخابرات با امکانات بی مانند زیرساختی خود، می‌تواند در تحقق این اهداف و ایجاد عدالت ارتباطی در نقاط مختلف کشور، با مجموعه صداوسیما همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشد.

به گزارش پیام خبر، پیمان جبلی در دیدار با مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و هیات همراه، با تاکید بر اهمیت تولیدات محتوایی این سازمان در تعمیق باورهای اصیل انقلاب اسلامی گفت: شرکت مخابرات با امکانات بی مانند زیرساختی خود، می‌تواند در تحقق این اهداف و ایجاد عدالت ارتباطی در نقاط مختلف کشور، با مجموعه صداوسیما همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشد.

رئیس سازمان صداو سیما با تشریح ابعاد مختلف این هم‌افزایی گفت: صداو سیما مدعی تولید پرحجم‌ترین و اصیل‌ترین محتوا در چارچوب باورهای ناب انقلاب اسلامی در داخل و خارج از مرزهای کشورمان است و مخابرات در این حوزه‌های زیرساختی، سازمان صداوسیما را پشتیبانی می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد انقلاب اسلامی اظهارداشت: ما فقط به شعارها و آرمان‌های انقلاب افتخار نمی‌کنیم، بلکه به صدور محتوای اصیل و فرهنگ انقلاب اسلامی توجه داریم.

جبلی با اشاره به طرح تحول سازمان صداوسیما گفت: در این طرح، بحث مهمی مانند عدالت‌گستری و رساندن ارتباط و محتوا به تمام بخش‌های کشور مدنظر است که در این بخش، زیرساخت قدرتمند شرکت مخابرات، کمک‌کننده است.

رئیس سازمان صداو سیما با ابراز امیدواری به همکاری پایدار و درازمدت با شرکت مخابرات ایران گفت: شکر نعمت برخورداری از نظام مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و ایمانی، نشر محتوای سالم و فاخر برای تمام مشتاقان آزادگی، اسلام ناب و رهایی از قید استکبار جهانی در کشور و سراسر دنیاست./ مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 225538

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید