شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۲۱:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بانوی خیر برگزیده و پیشکسوت عرصه سلامت، یک قطعه زمین به وسعت 6 هزار متر مربع به عرصه سلامت اهدا کرد.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در آیین تجلیل از بانو سیمین دخت مدرسی، خیر برگزیده عرصه سلامت که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: اهداف بنیانگزاران کار خیر در هر مورد اهدایی باید به طور دائم مرور شود و تمام تلاش مسوولان به سمتی برود که در اجرا، کارها و عملکردها به نیت خیر نزدیک شود و نیت خیر به عنوان سرلوحه همیشگی اجرایی هر کار خیر قرار گیرد.

دکتر سید وحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این آیین گفت: با توجه به تورم موجود درصدد بررسی قوانین و راهکارهایی هستیم که بتوانیم از طرف دانشگاه علوم پزشکی حمایت بیشتری از بیمارستان های خیرساز انجام شود.

دکتر علی اکبر رامجردی نیز در این آیین با اشاره به حضور بانوان خیر، به ویژه در عرصه بیمارستان سازی در استان فارس گفت: بانو سیمین دخت مدرسی از بانیان بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز که همواره از خیرین حامی عرصه سلامت بوده اند، در این مقطع زمانی نیز با نیت توسعه فضای درمانی این بیمارستان، زمینی به وسعت 6 هزار متر مربع را به مجموعه سلامت استان اهدا کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداتی درمانی شیراز افزود: با توجه به اینکه بیمارستان مادر و کودک غدیر علاوه بر ارائه خدمات به بیماران شیراز پذیرای بیمارانی از سایر شهرها است، توسعه فضای خدمات رسانی و درمانی این بیمارستان ضروری است، بنابراین بانو مدرسی این زمین را که در مجاورت بیمارستان قرار دارد با هدف فراهم آوردن امکانات مناسب تر درمانی برای بیماران مراجعه کننده، در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز با تقدیر از این بانوی نیک اندیش، طرح توسعه بیمارستان مادر و کودک غدیر را در این زمین اهدایی اجرا خواهد کرد.

 

کد خبر 226070

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید