یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۵۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پنج شنبه و جمعه های جهادی در استان فارس در ایستگاه دوم میزبان شهرستان های کازرون و کوه چنار است.

به گزارش پیام خبر، ایستگاه دوم پنج شنبه و جمعه های جهادی؛ با سفر شهرستانی محسن پاپری زارعی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به شهرستان های کازرون و کوه چنار در روز پنج شنبه ۱۷ اسفند با هدف بازدید نظارتی بر روند پروژه های عمرانی استان و خدمت رسانی بیشتر در تمامی مناطق استان پهناور فارس رقم خواهد خورد. 

از اهداف مهم و اساسی پنج شنبه و جمعه های جهادی در فارس، بازدیدهای شهرستانی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در راستای بررسی مسائل و مشکلات اعتباری پروژه های عمرانی استان فارس است. 

بنا به گفته سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته، از پروژه های مهم عمرانی استان فارس با هدف نظارت فنی و بررسی مسائل و رفع مشکلات آنها بازدید به عمل می آید.

محسن پاپری زارعی با اشاره به اینکه در ایستگاه نخست پنج شنبه و جمعه های جهادی در فارس، از پروژه های عمرانی شهرستان های مرودشت و زرقان بازدید به عمل آمده است، از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران ۳۷ شهرستان استان فارس خواست تا همکاری و مساعدت لازم را از طرح پنج شنبه و جمعه های جهادی در استان فارس، با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس داشته باشند تا بتوان استان فارس را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داد. 

وی با تاکید بر اینکه جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست کشور عزیزمان را به سامان برسانیم، به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که بارها تاکید کرده اند که هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم، ابراز کرد: یکی از عرصه‌های تبلور عمران و آبادانی در کشور، عرصه خدمت‌رسانی و سازندگی است که تلاش داریم پروژه های عمرانی استان که نیاز به حرکت جهادی دارد را فعال کنیم. 

لازم به ذکر است، پنج شنبه و جمعه های جهادی در استان فارس، در دوره جدید مدیریتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس شکل گرفته تا برخی مشکلات عمرانی و زیرساختی استان فارس را برطرف کند. 

بازدید از تغذیه های مصنوعی پاپون و سمغان، بازدید از مدرسه شهید قلندر حسنی، بازدید از محور قائمیه-سه راه راهدار از مهمترین برنامه های سفر سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به شهرستان کوه چنار عنوان شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در ادامه با حضور در شهرستان کازرون، از پروژه محور حاجی آباد موزی به دریس، پروژه جاده دوان- دانشگاه سلمان فارسی، پروژه تونل محرم واقع در راه اصلی کازرون - کنارتخته، پروژه توسعه تکمیل بیمارستان ۲۰۶ تخت خوابی پردیس کازرون، منطقه ویژه اقتصادی کازرون و پروژه سد نرگسی کازرون بازدید خواهد کرد.

 

کد خبر 227079

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید