شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۰۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اعلام کرد: مرحله دوم سود سهام عدالت در هفته پایانی اسفند ماه به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

به گزارش پیام خبر از اراک، مهدی حاجی وند عصر چهارشنبه در نشست بررسی و تبیین روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان مرکزی افزود: تبیین، بررسی و تشریح در خصوص برگزاری مجمع شرکت سرمایه گزاری استان مرکزی با حضور دست اندرکاران انجام شد.

وی اظهار کرد: بعد از هماهنگی های لازم شرکت سرمایه گزاری سهام عدالت استان مرکزی آگهی دعوت به مجمع را منتشر می کند.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت ادامه داد: افرادی که متقاضی نامزدی در هیئت مدیره هستند ظرف مدت ۲۰ روز قبل از زمان برگزاری مجمع مهلت دارند مدارک خود را در سامانه setsn بارگزاری کنند.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت ها توسط سازمان بورس انجام می شود افزود:شرکت های تعاونی به وکالت از اعضای خود و سایر سهامداران مجمع را برگزار می کنند.

حاجی وند با تاکید بر اینکه برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت نباید هزینه ای دریافت شود گفت: مرحله دوم سود سهام عدالت در هفته پایانی اسفند ماه به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی، اصل یا تصویر برابر با اصل کارت ملی و صفحه اول شناسنامه تمامی وراث تعیینی در گواهی حصر وراثت، اصل یا تصویر برابر با اصل گواهی حصر وراثت متوفی و در صورتی‌که متوفی دارای وصیت نامه رسمی باشد که در گواهی حصر وراثت ارائه اصل یا تصویر برابر با اصل وصیت نامه را از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان توسط وراث اعلام کرد.

مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت افزود: سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

وی اظهار کرد: ارائه تمامی خدمات انتقال سهام عدالت به وراث توسط بانک‌ها و کارگزاری‌های منتخب کاملاً رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی نیست؛ برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله سود و انتقال سهام متوفیان به وراث نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

حاجی‌وند درباره روند انتقال سهام عدالت به وراث گفت: درباره موضوع انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث هیچ گونه پیامکی به افراد ارسال نخواهد شد و افراد توجه کنند که برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث روی هیچ لینکی کلیک نکنند.

وی بیان کرد: همچنین افراد نیازی ندارد شماره گیری و تماسی داشته باشند تنها کافی است مدارک مورد نیاز که پیش‌تر اعلام شده بود را آماده و به شعب منتخب بانک‌ها و کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

حاجی وند در خصوص آخرین جزئیات اعطای سهام عدالت به جاماندگان می‌گوید: در خصوص اعطای سهام عدالت و آخرین جزئیات آن به گفته‌های وزیر امور اقتصاد استناد می‌کنیم که مطرح شد پیشنهاد اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید به هیات دولت ارائه شده و درصورت موافقت اقداماتی شکل خواهد گرفت.

 

کد خبر 227100

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید