شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۴۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سیف الله صمدیان خبر داد؛

تصویر سال در شیراز مرور می شود

مدیرمسئول مجله تصویر از مرور ۲۰ سال برگزاری جشن تصویر سال در شیراز خبر داد.

سیف الله صمدیان، از مرور ۲۰ سال برگزاری جشن تصویر سال در شیراز خبر داد، در حاشیه برگزاری نشست نقد و بررسی و نمایش فیلم «کیارستمی مشغول کار است» که شامگاه دوشنبه در پردیس سینمایی گلستان برگزار شد با اعلام این مطلب به خبرنگار پیام خبر، گفت: به مناسبت بیستمین سالگرد برگزاری جشن تصویر سال که به عکاسی، فیلم، گرافیک و کاریکاتور اختصاص دارد، امسال تصمیم گرفتیم تور سراسری تصویر ایران را برگزار کنیم تا مروری بر تمامی دوره های برپایی جشن تصویر سال انجام گیرد.

مدیرمسئول مجله تصویر و مستندساز و عکاس با اعلام اینکه در برگزاری این رویداد تصویری گالری سروناز و پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب مشارکت خواهند داشت، افزود: در این برنامه ضمن اینکه مروری بر فیلم های برگزیده ادوار جشن تصویر سال می شود، نمایشگاه جشن تصویر سال نیز برگزار خواهد شد.

به گفته کارگردان مستند «کیارستمی مشغول کار است»، عنوان کرد: مروری بر ۲۰ سال جشن تصویر سال اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته بزرگداشت شیراز برگزار خواهد شد.

وی همچنین این نوید را داد که سه مستندی که پیرامون کیارستمی ساخته است در شیراز به این مناسبت اکران شود.

صمدیان تریلوژی درباره کیارستمی ساخته است که «۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه»، «روزی روزگاری مراکش» و «کیارستمی مشغول کار است» نام دارد.

یادآور می شود: جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر با مرور ۲۰ سال برگزیدگان این رویداد در گالری خانه هنرمندان ایران اول اسفندماه در تهران آغاز شد.

 

کد خبر 227352

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید