شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۹:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خانواده نوروزی با امضای تفاهم نامه ای به ارزش 45 میلیارد ریال هزینه 2 دستگاه آمبولانس جهت پیوستن به ناوگان اورژانس استان فارس را اهدا کردند.

درآستانه سال جدید در دفتر مجمع خیرین تامین سلامت فارس، آخرین تفاهم نامه امسال با هدف کمک به ناوگان اورژانس استان فارس منعقد شد و خانواده نوروزی با امضای تفاهم نامه ای به ارزش 45 میلیارد ریال هزینه 2 دستگاه آمبولانس جهت پیوستن به ناوگان اورژانس استان فارس را اهدا کردند.

دکتر علی اکبر رامجردی در حاشیه امضای این تفاهمنامه گفت: با توجه به نیازسنجی های اعلام شده از سوی مجمع خیرین تامین سلامت فارس و اعلام نیاز مراکز درمانی و فرسوده بودن 50 درصد از ناوگان آمبولانسی استان، این خانواده خیر، با در نظر گرفتین این نیازعرصه سلامت، هزینه خرید 2 دستگاه آمبولانس را اهدا کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: خیرین استان فارس در نیمه دوم سال 1402 با انعقاد 10 تفاهم نامه هزینه 10 دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات بهتر در استان را متعهد شدند.

شایان ذکر است این آمبولانس ها توسط خیرین شیراز، ارسنجان، قیر و کارزین، نی ریز، کوه چنار، قائمیه، استهبان و کازرون برای استفاده در پایگاه های اوژانس شهری و بین شهری و مراکز بیمارستانی تامین هزینه شده است.

خیرین و مردم استان فارس می توانند برای پیوستن به خیل نیک اندیشان عرصه سلامت فارس و مشارکت در کارهای خیر و نیز خرید آمبولانس با کارشناسان مجمع خیرین تامین سلامت با شماره ی 07132359200 تماس حاصل کرده و از فضاهای و فرصت های کارهای خیر اطلاع کسب کنند.

 

کد خبر 227687

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید