شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: حدود 140 کیلومتر راه در سطح استان همچون محورهای شیراز - جهرم - لار - بندرعباس، شیراز - فیروزآباد - جم - عسلویه و شیراز - کازرون به سمت بوشهر از محورهای مواصلاتی است که در نوروز بیشترین تردد از آن ها صورت می گیرد.

محمودرضا طالبان در گفت و گو با خبرنگار پیام خبر اظهار کرد: طی یک سال گذشته 350 کیلومتر جاده در استان فارس ساخت شد که آزاد راه شیراز_ اصفهان به طول 212 کیلومتر یکی از مهم ترین پروژه های اجرایی در حوزه راه بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس افزود: حدود 140 کیلومتر راه در سطح استان همچون محورهای مواصلاتی شیراز - جهرم - لار - بندرعباس، شیراز - فیروزآباد - جم - عسلویه و شیراز - کازرون به سمت بوشهر که راه های دسترسی به جنوب کشور از استان فارس بوده و صورت چهار بانده است، در نوروز بیشترین تردد از آن ها صورت می گیرد.

خاطر نشان کرد: طی پنج سال گذشته به صورت میانگین ماهانه هشت و نیم کیلومتر راه در سطح جاده های استان ساخته شده است.

طالبان ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در ایام نوروز در حوزه خدمات راه آهن، فرودگاه و آزاد راه تدارک بسیار خوبی برای میزبانی از مسافرین پیش بینی کرده است.

وی تصریح کرد: به همت مجموعه راهداری در 34 نقطه از جاده های استان فارس اجرای برنامه جنگ شادی و مفرح با مشارکت اداره کل امور عشایر استان فارس در دستور کار است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس اظهار کرد: در سال گذشته بر اساس تاکید وزیر راه و شهرسازی در پایانه های مسافربری همچون راه آهن و فرودگاه برنامه های مفرح برگزار شد و مورد استقبال مسافرین قرار گرفت.

طالبان همچنین در خصوص فعالیت مجتمع های خدماتی در آزاد راه شیراز اصفهان، افزود: ایجاد زیر ساخت های آزاد راهی در این بزرگراه بر عهده شرکت آزاد راه ها است اما به دستور استاندار فارس در راستای ایمن سازی مسیر آزاد راه تصمیمات خوبی گرفته شده است و طی بازدیدی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی متولی این حوزه صورت گرفت تامین نیازمندی های این آزاد راه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: در سه ماهه اول سال 1403 در خصوص تامین زیر ساخت های آزاد راه شیراز - اصفهان اقدامات بسیار خوب صورت بگیرد.

 

کد خبر 227805

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید