شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آماده باش راهداران و ماشین آلات راهداری استان در بارش های پیش رو خبر داد.

به گزارش پیام خبر، محسن عمادی از آماده باش راهداران و ماشین آلات راهداری استان فارس در بارش های پیش رو خبر داد و گفت: در بارش های پیش رو راهداران فارس با تمام توان عملیاتی آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی هستند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: ۳۵۳ انواع دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۶۹ دستگاه ماشین آلات سبک، ۱۸۷ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و ۹۷ دستگاه ماشین آلات سنگین در حالت آماده باش برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی هستند.

عمادی خاطرنشان کرد: همچنین ۴۱۰ نیروی راهدار در قالب ۷۴ اکیپ راهداری با تمام توان عملیاتی و به صورت مستمر در سطح راه های استان حضور دارند تا تردد ایمن و روانی را در سطح راه های استان برقرار سازند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن توصیه به رعایت قوانین و‌مقررات رانندگی گفت: از تمامی کاربران جاده ای می خواهیم با سرعت مطمنه رانندگی کنند و از رفتارهای پرخطر ترافیکی پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده ای است و‌ هموطنان عزیز می توانند از طریق این سامانه از آخرین وضعیت راه ها، هواشناسی جاده ای و ... مطلع شوند.

 

کد خبر 227824

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید