شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ ۱۶:۵۶
زمان مطالعه: 4 دقیقه
نماینده ولی‌فقیه در فارس در دیدار مدیریت شهری بابیان اینکه شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۲ خوش درخشیده است، بر درخشش بیش‌ازپیش در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش پیام خبر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار نوروزی با مدیریت شهری شیراز با اشاره به نام‌گذاری شعار سال بر کار جهادی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در حوزه اقتصاد گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب در مقوله اقتصاد تاکید دارند، نشان‌دهنده این است که باید در این حوزه کار جهادی انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز که شهرداری‌ها را در نظام جمهوری اسلامی نقطه قوتی ازنظر اجتماعی و سازمانی می‌داند، همچنان بر فعالیت جهادی و جهشی در این عرصه تاکید و بیان کرد: اینکه در کار سازمانی جلو باشیم نشان از این موضوع نمی‌دهد که الزاماً همه افراد در سازمان روبه‌جلو و پیشرفت هستند و باید هر فرد جوابگوی روز حساب نسبت به نقش خود باشد و در خود ارزشیابی سهم خود را در پیشرفت سازمانی بداند و باید برای خدا جهشی کار شود و برنده روز قیامت هم بود.

وی که محمدحسن اسدی را فردی کار بلد در عرصه سکان‌داری شهرداری می‌داند، به درخشش شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۲ تاکید و بر درخشش بیش‌ازپیش آن در سال جاری تاکید کرد.

محمدحسن اسدی، نیز در این دیدار با تبریک بهار طبیعت و قرآن به شعار سال اشاره و تصریح کرد: شهرداری شیراز تمامی اهتمام خود را در تحقق عملیاتی کردن راهبرد رهبر معظم انقلاب در شعار سال به کار می‌گیرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز در این دیدار نوروزی با نماینده ولی‌فقیه در فارس که محمدرضا هاجری، محمود صفایی و علیرضا اسکندری اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین، شهرداران مناطق، مدیران کل و مشاورین شهرداری شیراز حضور داشتند، به جهش‌هایی که در شهرداری شیراز در امر خدمت‌رسانی و تلاش برای ساخت شهری شایسته شهروندان انجام می‌شود، اشاره کرد.

وی به رشد ۵ برابری بودجه طی دو سال و تحقق ۱۰۳ درصد بودجه ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال گذشته شیراز اشاره و تصریح کرد: کار در شهرداری به‌صورت نهادی در حال انجام است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز به افتتاح و بهره‌برداری ۳۹۰ پروژه بااعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۹ پروژه بااعتبار بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و گفت: در دهه فجر سال گذشته نیز هیچ دستگاه اجرایی و سایر شهرداری‌ها به‌اندازه شهرداری شیراز پروژه قابل‌افتتاح و کلنگ زنی به ارزش بیش از ۵۸ هزار میلیارد تومان نداشته شده است.

شهردار شیراز همچنین به خدمات ستاد اجرایی سفر شهرداری شیراز اشاره و از بازخورد رضایت‌بخش مسافران نوروزی در بحث اسکان و امکانات نوروزی تا کنون خبر داد و گفت: تا صبح امروز بیش از ۵۹ هزار مسافر از خدمات سفر شهرداری شیراز استفاده کرده‌اند.

اسدی از اقدامات بلند شهرداری شیراز در سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهتمام در این راستا خبر داد.

محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار به ارائه آمار و اقداماتی که در راستای طرح محله و مسجد محوری پرداخت و به برگزاری مواردی نظیر یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، اعتکاف، موکب در محلات، افطاری ساده در محلات و مناطق، محافل انس با قرآن و احیای بودجه مسجد محوری پرداخت و خواستار تجمیع ظرفیت‌های مختلف سایر دستگاه های متولی در این راستا شد.

 

کد خبر 227933

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید