شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ ۰۹:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس گفت: اتوبوس در جاده مرودشت به پاسارگاد واژگون شد و پنج فوتی و ۲۴ مصدوم به جای گذاشت.

به گزارش پیام خبر، حسین درویشی گفت: در ساعت ۶ و ۵ دقیقه صبحگاه روز شنبه مورخ ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، گزارشی از آتش نشانی و اورژانس مبنی بر واژگونی و انحراف اتوبوس مسافرتی تهران در کیلومتر ۴۷ جاده مرودشت به پاسارگاد دریافت شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس اضافه کرد: بلافاصله 2 تیم‌ تخصصی از پایگاه بین شهری فتح آباد مرودشت با خودروهای نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام و هم چنین سه تیم از پایگاه های امداد و نجات بین شهری ارسنجان و شعبه پاسارگاد به عنوان تیم پشتیان در محل حاضر شدند؛ ارزیابی و ایمن سازی صحنه حادثه و مصدومین، کنترل ترافیک و رهاسازی سرنشینان اتوبوس با استفاده از ست سبک و نیمه سنگین صورت گرفت.

وی گفت: این تصادف ۲۹ حادثه دیده برجای گذاشت؛ متاسفانه پنج جانباخته که شامل یک زن و چهار مرد بود؛ پس از رهاسازی تحویل عوامل انتظامی شده و چهار مصدوم بصورت سرپایی درمان و ۲۰ مصدوم دیگر پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

 

کد خبر 228023

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید