شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دبیر ستاد خدمات سفر استان فارس با اشاره به دستور و تاکید مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر پی گیری وضعیت حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس تور گردشگری در جاده مرودشت - سعادت شهر - قوام آباد گفت: ۲۴ نفر از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس صبح امروز به بیمارستان منتقل و به جز یک نفر مابقی ترخص شدند.

به گزارش پیام خبر، محمد ثابت اقلیدی با بیان اینکه این اتوبوس با ۲۹ سرنشین در واقع تور گردشگری تهران به مقصد جنوب (پارسیان) بود که در مسیر برگشت در جاده مرودشت - سعادت شهر - قوام آباد دچار واژگونی شد، افزود: متاسفانه ۵ نفر از سرنشینان این حادثه جان خود را از دست دادند و ۲۴ نفر نیز مجروح شدند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان فارس ادامه داد: در این حادثه ۲۴ نفر مجروح و به بیمارستان های شهرستان های مرودشت و پاسارگاد منتقل شدند که ۲۳ نفر عصر امروز از بیمارستان مرخص شدند و یک نفر دیگر هم طبق بررسی های انجام شده تا چند روز آینده از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در ادامه سخنانش بر لزوم رعایت قوانین ایمنی تاکید و توصیه کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز شاهد بار ترافیکی شدیدی در جاده ها به ویژه ورودی شهرها هستیم از این رو با رعایت قوانین و مقرارات از وقوع بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری خواهد شد.

بنابر این گزارش ساعت حدود ۶ بامداد امروز ۴ فروردین ۱۴۰۳، یک دستگاه اتوبوس تور گردشگری تهران با ۲۹ سرنشین در جاده جدید مرودشت -سعادت شهر - قوام آباد واژگون شد و پنج کشته بر جای گذاشت، علت واژگونی اتوبوس در جاده اصفهان - شیراز خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام شد.

 

کد خبر 228095

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید