یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ ۱۲:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس از آمادگی کامل دستگاه های مختلف برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و مسافران در استان فارس خبر داد و تصریح کرد: با تمهیدات ایجاد شده، آرامش در استان و در بین میهمانان نوروزی حکمفرماست و امیدواریم با تلاش های ستادهای نوروزی استان، تعطیلات خوبی را نیز در ادامه سپری کنیم. 

به گزارش پیام خبر،همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۳ و با آغاز بارش رحمت الهی، ستاد مدیریت بحران استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه برگزار شد تا شرایط استان و آمادگی دستگاه‌های مرتبط را بررسی کند.
استاندار فارس در حاشیه ستاد مدیریت بحران که در مرکز تحقیقات هواشناسی استان برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه میهمانی خداوند گفت: به سبب بارش های خوبی که در ابتدای سال شمسی جدید داریم، امروز جلسه ستاد مدیریت بحران را تشکیل دادیم تا آمادگی ها را برای گذراندن این سامانه بارشی مجددا بررسی کنیم. 
وی، بارش رحمت الهی را باعث خوشحالی برای مردم و کشاورزان دانست و از ذخیره سازی آب های سطحی در سد های مختلف استان سخن گفت و افزود: از مردم و میهمانان عزیز می خواهم در بستر و حریم رودخانه ها و مسیل های آب توقف و اسکان نداشته باشند تا ان شاءالله مشکلی برای آنان بوجود نیاید.
مقام عالی دولت در استان فارس از آمادگی کامل دستگاه های مختلف برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و مسافران در استان فارس خبر داد و تصریح کرد: با تمهیدات ایجاد شده، آرامش در استان و در بین میهمانان نوروزی حکمفرماست و امیدواریم با تلاش های ستادهای نوروزی استان، تعطیلات خوبی را نیز در ادامه سپری کنیم. 
ایمانیه با بیان اینکه با همکاری ارتش، اداره کل اوقاف و امور خیریه و ورزش و جوانان از ظرفیت پادگان ها، حسینه ها و مساجد برای اسکان مسافران در روزهای بارانی استفاده خواهیم کرد، خاطر نشان ساخت: شهرداری با کمپ های اسکان و آموزش و پرورش با استفاده از مدارس از ابتدای شروع سفرهای نوروزی در پذیرایی از مسافران نقش آفرینی کرده اند.
وی در پایان تصریح کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تا امروز به لطف خداوند متعال مشکلی در استان نداشتیم و امید داریم در نیمه دوم تعطیلات هم مشکلی وجود نداشته باشد تا سفری خوب و خاطره انگیزی برای مسافران ثبت شود.

 

کد خبر 228164

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید