شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
سه شنبه, ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ ۱۵:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برنامه‌ریزی و تمهیدات خدمات شهری، آسیب‌های بارندگی را به حداقل رساند.

به گزارش پیام خبر، ابراهیم کمالی دشت ارژنه، در بازدید از نحوه خدمات‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با تصریح بر اقدام جهادی نیروهای شهرداری در زمان بارش رحمت الهی به‌خصوص در حوزه خدمات شهری گفت: باوجود بارش شدید در مناطق شهری، شاهد بودیم که اتفاق و آسیب در حداقل خود بوده است و هیچ فوتی در شهر شیراز نداشته‌ایم.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار امیدواری کرد: این بارش پربرکت نعمت الهی سبب خیر باشد و خشکسالی که در آن هستیم، اثرات سوء آن رفع شود.

وی با تصریح بر اقدام جهادی نیروهای شهرداری به‌خصوص در حوزه خدمات شهری افزود: باوجود بارش شدید در مناطق شهری، شاهد هستیم که اتفاق و آسیب در حداقل خود بوده است و هیچ فوتی در شهر شیراز نداشته‌ایم.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری با یک عزم جهادی و حضور میدانی توانست اگر آسیبی به شهروندان واردشده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کند که این نشان از برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم بوده است.

کمالی دشت ارژنه، تعطیلات نوروز را، کار جهادی برای کارمندان شهرداری دانست و گفت: ایام نوروز برای خیلی‌ها ایام تفریح، دیدوبازدید است اما برای مدیران و نیروهای شهری ایام کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی است.

 

کد خبر 228238

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید