شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ ۱۵:۴۰
زمان مطالعه: 1 دقیقه
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعال بودن 243 مرکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز، از مراجعه 26 هزار و 929 نفر به این مراکز، از بیست و نهم اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین سال جدید خبر داد.

به گزارش پیام خبر، دکتر عباس رضاییان زاده، با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم استان و مسافران نوروزی در 243 مرکز خدمات جامع سلامت فارس در نوروز 1403، بیان داشت: این خدمات در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیــناسیون کودکان و مراقبت بیماری ها به مردم و مسافران نوروزی ارائه می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت گفت: حضور فعال پزشکان و دیگر کارکنان حوزه بهداشت، موجب حفظ امنیت روانی جامعه در حوزه سلامت، در ایام تعطیلات می‌شود و در همین راستا، این خدمات با هدف رضایتمندی مردم، تا پانزدهم فروردین تداوم دارد.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد با مشارکت هم استانی ها و مسافران در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

 

کد خبر 228241

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید