شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ ۱۵:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

به گزارش پیام خبر، ابراهیم کمالی دشت ارژنه، از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به سرکشی‌های انجام‌شده در کمپ‌های نوروزی وبه‌منظور بررسی، ارزیابی و سنجش رضایت مردمی از نحوه خدمات‌رسانی و سهل‌الوصول بودن مدیران به مسافران و شهروندان در پاسخگویی اشاره کرد و گفت: سامانه جدید و ارتقایافته مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز کاری بی‌نظیر در سطح کلانشهرها هست که در شهرداری شیراز در حال انجام است.

وی گفت: ارسال موقعیت مکانی و ارائه خدمات ستاد تسهیلات سفر توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز بسیار ارزشمند است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز ادامه داد: خدمات‌رسانی و ارتباط‌ گیری مستقیم مدیران با مردم کار بزرگی بود که توانسته مدر رضایت مردم نقش مهمی ایفا کند.

 

کد خبر 228242

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید