شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
سه شنبه, ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ ۱۶:۰۸
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به برگزاری جشنواره «نوروز کریمانه» در شیراز گفت: امشب برنامه‌های مذهبی، قرآنی و مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن (ع) در جشنواره نوروز کریمانه برگزار می‌شود.

به گزارش پیام خبر، محمد ثابت اقلیدی، امروز افزود: این جشنواره مذهبی، فرهنگی، گردشگری هر شب در محور زندیه شیراز (ارگ کریم‌خان) برگزار می‌شود و مورد استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نورزی هم قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به اینکه جشنواره نوروز کریمانه هرروز از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 21 مقابل مجموعه فرهنگی تاریخی ارگ کریم‌خانی برگزار می‌شود، افزود: اجرای مراسم مذهبی، ویژه‌برنامه‌های آیینی رمضانی مردم فارس، برنامه‌های حافظ خوانی، سعدی خوانی، معرفی میراث ناملموس استان فارس همچنین نمایش آثار مذهبی، تاریخی و گردشگری شهرهای استان در این جشنواره اجرا می‌شود.

ثابت اقلیدی همچنین به برگزاری مسابقه شناخت جاذبه‌ها و آثار تاریخی این استان در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این مسابقه نیز هر شب برگزار می‌شود و به نفرات برتر بلیت رایگان اماکن تاریخی و گردشگری و همچنین اقامت رایگان در هتل‌های استان اهدا می‌شود.

 

کد خبر 228247

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید