شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ ۱۰:۳۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس شورای عالی نظارت بر خدمات نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ گفت: اقدامات شبانه‌روزی این مرکز موجب تقویت اعتماد عمومی می‌شود.

به گزارش پیام خبر، مسعود زارعی از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ یکی از موضوعات محوری این کمیسیون است که پرو‌ژه‌هایی در این خصوص تعریف شده و امیدواریم تا این دوره شورا به نتایج قطعی برسد.

زارعی با قدردانی از اقدامات و تلاش‌هایی که در این مرکز انجام می شود، بیان کرد: کارکنان این مرکز در طول سال پاسخگو و پیگیر مسائل شهروندان هستند و اکنون هم علاوه بر آن، پاسخگوی مطالبات مسافران نوروزی هستیم.

وی با بیان اینکه سامانه جدید مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ پاسخگوی مسائل، رصد و بازخورد نتایج شهروندان است، تقویت و گسترش این مرکز را به عنوان یکی از پروژه‌های مدنظر برشمرد.

رئیس شورای عالی نظارت بر خدمات نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز همچنین از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

 

کد خبر 228289

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید