شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ ۱۰:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از کمپ اسکان نوروزی جنت گفت: خدمت‌رسانی به زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) و هموطنان عزیز در شرایط روزه‌داری و همچنین دوری از خانواده در ایام نوروز اقدامی ارزشمند است که ارزش تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز را دوچندان می‌کند.

به گزارش پیام خبر، افسانه خواست‌خدایی در بازدید از کمپ اسکان نوروزی از نزدیک فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در این مکان را بررسی کرد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید با کارکنان شهرداری شیراز در محل اسکان باغ جنت گفتگو کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری منطقه 4 و معاونت محیط زیست و خدمات شهری و مجموعه تابعه عنوان کرد: خدمت‌رسانی به زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) و هم‌وطنان عزیز در شرایط روزه‌داری و همچنین دوری از خانواده در ایام نوروز اقدامی ارزشمند است که ارزش تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای شهرداری را دوچندان می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز که در این بازدید با مسافران حاضر در محل اسکان جنت نیز گفتگو کرد و نظر آن‌ها درباره نحوه خدمات‌دهی شهرداری شیراز را جویا شد.

خواست‌خدایی بیان کرد: رضایتمندی مسافران از این خدمات را نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه، کار گروهی، همدلی و همکاری معاونت خدمات شهری و مناطق شهرداری شیراز است.

وی با اشاره به اینکه 2 سال گذشته شاهد نواقص و کاستی‌هایی در کمپ‌های نوروزی بودیم؛ از رفع این مشکلات ابراز خرسندی کرد و گفت: سایر مشکلات در صورت بروز نیز باید به‌سرعت در دستور کار کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری این کلان‌شهر قرار گیرد و در آینده برطرف شود.

 

کد خبر 228290

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید