شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ ۱۸:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس گفت: ظرفیت آب سد درودزن از 700 میلیون مترمکعب و ظرفیت سد سلمان از 550 میلیون مترمکعب آب گذشت و نگرانی ها کاهش یافت و امیدوارم با بارش های بعدی، وضعیت بهتر شود.

به گزارش پیام خبر، محمدهادی ایمانیه، در جمع اصحاب رسانه، ضمنن آرزوی موفقیت برای اصحاب رسانه در فعالیت های پیش رو، گفت: اصحاب رسانه علی رغم همه کارشنکی هایی که روی داده است، سنگر را حفظ کرده اند.

استاندار فارس با اشاره به لزوم امیدآفرینی در میان مردم، گفت: امید و نشاط آفرینی صحیح در میان مردم بسیار قابل توجه است، اصحاب رسانه می توانند اخبار سراسر امیدبخش واقعی را بین مردم پخش کنند و باید نیمه پر لیوان را به مردم به صورت مثبت و امیدوار کننده منتقل کنند.

وی افزود: برای خط انتقال آب از بوشهر به سمت کازرون صحبت هایی شده است و به زودی اتفاق می افتد.

استاندار فارس اظهار کرد: ظرفیت آب سد درودزن از 700 میلیون مترمکعب و ظرفیت سد سلمان از 550 میلیون مترمکعب آب گذشت و نگرانی ها کاهش یافت و امیدوارم با بارش های بعدی، وضعیت بهتر شود.

وی افزود: 29 درصد کاهش مرگ ناشی از تصادفات از 24 اسفند تا شب گذشته نسبت به مدت مشابه را شاهد بودیم که حاصل زحمات همه عزیزان است.

ایمانیه با اشاره به بازدید سرزده از گذر حافظیه، گفت: دیشب به صورت سرزده به این محل رفتم و بی واسطه با مهمانان صحبت کردم و آنان ابراز شعف و تشکر بابت برنامه های خوب نوروزی داشتند.

وی گفت: یکی از خیرین برای ساخت بیمارستان برای بیماران متابولیک وارد شده است و منتظر تامین زمین است.

عباس فرج زاده، مدیر کل روابط عمومی استانداری فارس در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب حکم اصحاب رسانه و توجه به تبلیغات هنرمندانه اشاره شد، گفت: امیدوارم در این رسالتی که بر عهده ماست، موفق عمل کنیم.

خاطر نشان می شود، در این مراسم نیکنام خشنودی، پیشکسوت رسانه ای، هوشنگ جهانبخش، مدیر مسئول پایگاه خبری اول فارس و حسین امیری، مدیر مسئول روزنامه عصر میهن و جانشین مدیر مسئول در روزنامه شیراز نوین هم به بیان مسائل فضای رسانه ای استان پرداختند.

 

کد خبر 228315

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید