شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
چهارشنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ ۱۵:۱۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از نظارت و بازرسی مستمر استانداری فارس بر بخش های مختلف ستاد خدمات سفر خبر داد و گفت: پایانه های مسافربری بصورت محسوس و نامحسوس دائما مورد پایش بازرسان قرار گرفته و می گیرند.

به گزارش پیام خبر، محمد فرخ زاده با بیان اینکه طبق بازرسی سرپرست اداره کل گردشگری استانداری از ترمینال کاراندیش و آمارهای ارائه شده تردد با اتوبوس به استان ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می دهد، گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین امسال تعداد ۲۲۵ هزار و ۵۱۵ مسافر توسط ۱۴۶ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل جاده ای با ۲۴ نمایندگی فعال در ترمینال جا به جا شده اند.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس افزود: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۹۴۸ دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و ۳۸۲ دستگاه سواری کار حمل و نقل مسافران ایام نوروز را بر عهده دارند.

فرخ زاده تاکید کرد: بیشترین سفرها به تهران، مشهد، یزد، اصفهان صورت گرفته است.

وی گفت: طبق اعلام بازرسین وضعیت عمومی پایانه شهید کاراندیش مناسب بوده ولیکن در زمینه محل استراحت مسافرین و تبلیغات و راهنمایی مسافرین و زائرین نیاز به تقویت دارد.

فرخ زاده اظهار کرد: رعایت چهارچوب های ماه مبارک رمضان و توجه به احکام سفر نیز از جمله موارد مورد انتظار در پایانه ها توسط مسافرین محترم و مسئولین و غرفه داران در طول روز است.

 

کد خبر 228302

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید