شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
چهارشنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس و جانشین استاندار در ستاد خدمات سفر از نظارت و بازرسی مستمر از عملکرد ستادهای سفر استان خبر داد.

به گزارش پیام خبر، محمد فرخ زاده با بیان اینکه از روز نخست فروردین بازدیدهای میدانی توسط این معاونت از اماکن گردشگری و ورودی های شهر و محل استقرار مسافرین در مجموعه های شهرداری و محل پذیرش فرهنگیان به اتفاق شهردار محترم و مدیرکل آموزش و پرورش صورت پذیرفته است افزود مشکلات موجود و هماهنگی های بین دستگاهی در محل پیگیری شد.

معاون استاندار فارس همچنین از اعزام بازرسین به شهرستان ها جهت نظارت بر عملکرد ستادهای سفر خبر داد و افزود: هماهنگی با فرمانداران محترم استان برای نظارت و ارسال گزارش ها به مرکز نیز به صورت مستمر انجام می شود.

فرخ زاده با بیان اینکه بازدیدهای میدانی توسط بازرسین این معاونت از شهرستان های لار، گراش، عوض، خفر، جهرم، خفر، خرم بید، سروستان و سایر شهرستانها انجام شده و تا پایان تعطیلات نیز ادامه دارد افزود وضعیت کلی ستادهای سفر در حال ارزیابی و جمع بندی نهایی است.

وی تاکید کرد: برخی شهرستان ها علی رغم آمادگی کامل با موج مسافران ورودی مواجه نشده بودند که نیاز است دستگاه های متولی نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری و زیارتی بکر و منحصر به فرد در این مناطق تبلیغات بیشتری انجام دهند.

فرخ زاده در پایان گفت: جای جای استان فارس مملو از گنجینه های ارزشمند و جاذبه های گردشگری فوق العاده اما پنهان از دید گردشگران و علاقه‌مندان به سفر است که هنوز به خوبی به مردم بزرگ ایران معرفی نشده است.

وی تاکید کرد: برخی مسئولین بجای گزارش مستمر عملکرد خود لازم است اهتمام ویژه ای در سیاست گذاری و برنامه ریزی برای معرفی ظرفیت های کم نظیر فارس داشته باشند، رسانه های دیداری و شنیداری و فعال در شبکه‌های اجتماعی نیز نقش کلیدی در بالا بردن سواد گردشگری در استان و کشور را بر عهده دارند.

 

کد خبر 228301

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید