شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز گفت: یگان حفاظت محیط زیست شیراز به همراه یگان حفاظت منطقه حفاظت شده مله گاله ی ۷۲ ساعت موفق به کشف و ضبط مقدار ۷۰۰ کیلو گرم هیزم جنگلی بلوط از یک نفر متخلف که با اره برقی مبادرت به قطع درخت جنگلی بلوط کرده بود شدند.

به گزارش پیام خبر،کامران اسلاملو با تشریح اقدامات یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان یگان حفاظت محیط زیست شیراز به همراه یگان حفاظت منطقه حفاظت شده مله گاله ی ۷۲ ساعت موفق به کشف و ضبط مقدار ۷۰۰ کیلو گرم هیزم جنگلی بلوط در این منطقه شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز ادامه داد: هیزم بلوط جنگلی از یک نفر متخلف حرفه ای و سابقه دار که با اره برقی مبادرت به قطع درخت جنگلی بلوط کرده بود به دست امد .

وی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر مقدار ۲۰۰ کیلو گرم هیزم جنگلی و تعداد ۲۰ قطعه انواع پرنده وحشی زنده گیری شده شامل طرقه، سهره بلبل خرما کشف و ضبط شد، پرونده متخلفین در این زمینه تشکیل شد تا اقدامات قضایی پیگیری گردد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز با بیان اینکه جنگل های بلوط در منطقه مله گاله بسیار ارزشمند است از ساکنان جوامع محلی خواست تا در حراست و نگهداری از این زیست بوم ارزشمند کوشا باشند.

 

کد خبر 213437

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید