یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدرسه تابستانه سواد رسانه امام رضا(ع) به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز با حضور جمعی از مسئولین سپاه فجر استان فارس و آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش پیام خبر و به نقل از کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، مدرسه تابستانه سواد رسانه امام رضا علیه السلام امروز صبح با حضور سرهنگ پاسدار محمدبهادر علی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز و علیرضا جهاندیده مسئول نهضت سواد رسانه سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، اعضای هیئت مدیره مجتمع فرهنگی آموزشی امام رضا(ع) و حجت الاسلام علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز و جمعی از علاقه مندان به منظور آموزش همگانی سواد رسانه به عموم مردم افتتاح شد. 

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی پور اظهار کرد: در اتفاقات گذشته کشور، دشمن به‌صورت ویژه از فضای مجازی استفاده کرده و در مقابل می طلبد که با کار جهادی به موضوع آگاه سازی خانواده ها و رفع ضعف موجود در مباحث سواد رسانه جامعه بپردازیم.
وی افزود: با توجه به حضور گسترده نسل‌های جدید و استفاده عموم مردم از این فضا، برگزاری دوره های سواد رسانه برای عموم مردم بیش از پیش لازم است.

محمد بهادر علی‌پور با بیان اینکه مدرسه تابستانه سواد رسانه امام رضا(ع) ذیل مجتمع فرهنگی آموزشی امام رضا(ع) راه اندازی شده، تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق کانال نسرا ثارالله در روبیکا با آدرس https://rubika.ir/nasra_sarallah به صورت رایگان در دوره‌های مدرسه شرکت کنند.

 

کد خبر 213438

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید