شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۳۹
زمان مطالعه: 5 دقیقه

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران :

صدای مردم باید به مدیران ما برسد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه هدف اصلی همه باید ارائه خدمت به مشتریان باشد تصریح کرد: همه ما مسؤول رضایت مشتریان هستیم و روابط عمومی باید صدای مردم باشد و صدای آنان را به مدیران برساند.

به گزارش پیام خبر و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم تکریم و معارفه محمدرضا بیدخام و معارفه حامد شیخ‌پور به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران که بعد از ظهر امروز شنبه ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، بر ضرورت استفاده بیشتر و قوی‌تر از تکنیک‌های نوین در حوزه ارتباطات به عنوان یک حوزه سهل و ممتنع و لازم برای روابط عمومی تاکید کرد.

مهندس سلطانی با اشاره به اهمیت و جایگاه نهاد روابط عمومی در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف و تشریح اهمیت فضای مجازی، بر ضرورت به‌کارگیری روش‌ها و تکنیک‌های نوین برای معرفی هر چه بهتر خدمات و محصولات متنوع ارتباطی توسط روابط عمومی و همچنین اهمیت تقویت ارتباطات بیرونی و درونی در شرکت تخصصی و فناوری‌محور مخابرات ایران تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن مهم‌خواندن ارتباط با مردم و کارکنان در شرکت گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی درست، می‌توان این امر را محقق کرد و به توسعه و ارائه خدمات مناسب در شرکت دست یافت.

وی با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل اداره کل ارتباطات با سایر حوزه‌ها اظهار داشت: این تعامل، موجب دستاوردهای مهمی در زمینه تهیه محتوا درست و انعکاس فعالیت‌های شرکت به جامعه می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح هریک از فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و ضرورت آموزش به‌روز کارکنان و توجه به استعدادهای خوب این حوزه در سراسر کشور گفت: با توجه ارتقای فناوری به‌عنوان عامل تاثیرگذار بر فرآیند توسعه، استفاده بهینه از آن برای افزایش بهره‌وری و رشد وشکوفایی شرکت ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت برندسازی در شرکت خاطر‌نشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و عمومی جامعه و معرفی توانمندی‌های شرکت از درگاه رسانه‌های مورد اعتماد و مورد قبول مردم، در شکل‌گیری و ارتقای نشان تجاری شرکت، نقش مؤثری ایفا می‌کند.

مهندس سلطانی با اشاره به لزوم ارتباط تنگاتنگ حوزه ارتباطات با اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها تاثیر مثبت و معناداری بر روی ارزش برند می‌گذارند و این اثرگذاری به‌صورت غیرمستقیم و از طریق تقویت آگاهی و تداعی برند و ایجاد رضایت در مشتری صورت می‌گیرد.

وی ضمن معرفی حامد شیخ‌پور به‌عنوان مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، اظهار امیدواری کرد با تکیه بر تجارب ارزنده دوران مسؤولیت مهندس بیدخام و همچنین سوابق و توان علمی و تخصصی شیخ‌پور در این حوزه، شاهد موفقیت‌های روزافزون و قابل تحسین مجموعه مخابرات در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه باشیم.

در این مراسم، محمدرضا بیدخام نیز با بیان اینکه اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران با تلاش شبانه‌روزی همواره در انجام وظایف سخت و خطیر خود با تکیه بر کارکنان و مدیران خود پیشرو بوده، از اهتمام و توجه همیشگی مهندس سلطانی به حوزه روابط عمومی تقدیر کرد و ضمن تبریک به دکتر شیخ‌پور، برای وی و حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در انجام رسالت‌ها و ماموریت‌های خطیر سازمانی، موفقیت و سربلندی را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

وی با بیان خرسندی و خشنودی خود از حضور در حوزه روابط عمومی، از تمامی همکارانی که مجموعه را با همفکری و همیاری در اجرای برنامه‌های در نظر گرفته‌شده، یاری رسانده و موجب پیشرفت همه‌جانبه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شدند، تشکر و قدردانی کرد.

حامد شیخ‌پور نیز با تشکر از اعتماد مهندس سلطانی در سپردن این مسؤولیت خطیر به وی و همچنین قدردانی از زحمات ارزنده مهندس بیدخام در طی دوران تصدی این مسؤولیت، اظهار داشت: حوزه ارتباطات و روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، با تکیه بر تجارب علمی و استفاده موثر از فضاهای نوین ارتباطی، می‌تواند به نحو مؤثرتری در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت مخابرات ایران، ایفاگر نقش ارزنده باشد.

وی افزود: در این مسیر، استفاده از تجارب گذشته و کار تیمی و مشارکت‌جویانه به همراه نگاه تخصص‌محور و روزآمد به بخش ارتباطات، تضمین‌کننده رسیدن به اهداف سازمانی در این بخش مهم و کلیدی است.

در ادامه این مراسم، رؤسای ادارات حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل ضمن خوشامدگویی به دکتر شیخ‌پور، چکیده‌ای از فعالیت‌های خود در بخش تخصصی مربوطه و ادارات زیرمجموعه را برای حاضرین در جلسه تشریح کردند.

در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات که با حضور مهندس مهدی قدمی، معاون اجرائی، دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان، مهندس یوسف شکوری، معاون راهبرد و توسعه کسب‌وکار، مهندس طاهری، معاون مالی، مهندس حیدری‌زاده، مدیرکل دفتر مدیرعامل و رؤسای ادارات حوزه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران برگزار شد، از زحمات ارزنده مهندس بیدخام در طی تصدی مسؤولیت اداره کل ارتباطات، تقدیر و تکریم شده و حامد شیخ‌پور، طی حکمی به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شد. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 225299

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید