شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۳۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از تامین ۱۰۳ هزار متر لوله به منظورآبرسانی به ۱۱۶ روستای استان فارس توسط بنیاد فرهنگی، نیکوکاری ابراهیمی خبر داد.

به گزارش پیام خبر،علی جان صادق پور گفت: خیرین نیکوکار طی سال های گذشته در سراسر استان فارس، با مشارکت یا تامین کامل منابع مالی در اجرای طرح های مختلف آبرسانی اعم از احداث مخزن، اجرای خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب شهری و روستایی، حفر چاه و ... نقش آفرین بوده اند.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس افزود: در سال جاری نیز خیرین نیکوکار متعدی با مشارکت مالی ما را در اجرای طرح های آبرسانی به نقاط محروم استان یاری رسانده اند که از شاخص ترین آنها بنیاد فرهنگی، نیکوکاری ابراهیمی مربوط به خیر نیکوکار ملی حاج اکبر ابراهیمی بوده است.

به گفته ی مدیرعامل شرکت آبفا فارس، طی مذاکرات انجام شده با این خیر ملی، مقرر شد تا در سال جاری ۱۰۳ هزار متر لوله به منظور آبرسانی به ۱۱۶روستا در ۱۳ شهرستان، توسط بنیاد فرهنگی، نیکوکاری ابراهیمی تامین شود که ۳۳ هزار خانوار روستایی از این عمل خیر منتفع می شوند.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در همین خصوص اظهار کرد: تاکنون ۷۰ هزار متر از لوله های تفاهم شده، توسط این بنیاد خیریه تامین، ارسال و اجرا شده؛ ۳۳ هزار متر لوله ی مابقی هم در مراحل تامین و ارسال است که بلافاصله پس از وصول، عملیات کارگذاری این لوله ها به منظور تامین آب شرب روستاهای مورد نظر آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در تکمیل این خبر اضافه کرد: طی سال جاری، مجموع مشارکت خیرین آبرسان در ۳۵ شهرستان فارس شامل یک شهر و ۲۰۰ روستا، شامل خرید بالغ بر ۱۴۸ کیلومتر لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف، حفر ۵ حلقه چاه و احداث سه هزار و ۶۵۰ متر مکعب مخزن ذخیره ی آب بوده است.

رئیس هیات مدیره شرکت آبفا فارس گفت: این پروژه ها که با تامین اعتبار یا مشارکت مالی توسط خیرین نیکوکار از جمله حاج اکبر ابراهیمی، حاج احمد قتالی و دیگر خیرین ملی و استانی و همچنین برخی شرکت های تولیدی محلی به مرحله ی اجرا در آمده، نقش به سزایی در رفع محرومیت های آبرسانی در مناطق مزبور داشته است.

 

کد خبر 226610

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید