شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس از اجرای دوره مجازی طرح بُشری در این استان خبر داد.

به گزارش پیام خبر، سید ساجد هاشمی امروز در جلسه قرارگاه قرآنی نور استان فارس اظهار داشت: مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی استان فارس با ثبت نام بالغ بر 450 نفر از دانشجویان و علاقمندان به یادگیری قرائت قرآن در ویژه برنامه دوره مجازی طرح بُشری به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

مدیر مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری دوره مجازی آموزش نوین قرآن کریم با عنوان طرح بُشری خبر داد و افزود: در سری سوم از برگزاری این دوره مجازی، قریب به چهل نفر از مربیان طرح بُشری که مستقیما توسط اساتید مرکز آموزش های نوین قرآن معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش دیده اند، به ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی همت می گمارند.

وی اضافه کرد: دوره آموزش نوین قرآن کریم که توسط مرحوم عبدالرضا صدیق (مبدع آن) به نام طرح بُشری نامگذاری شده، به آموزش روانخوانی و تجوید قرآن به شیوه ای نوین و متفاوت از آموزش های رایج قرآن پرداخته است.

هاشمی ادامه داد: این طرح با آموزش قرآن به سبک رسول اکرم (ص)، به ساده سازی آموزش قرائت قرآن کریم می پردازد.

وی با بیان اینکه ثبت نام در این دوره های مجازی به صورت رایگان می باشد، تصریح کرد: شرکت دانشجویان در این دوره به همراه امتیازات ویژه برای آن ها بوده و به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

 

کد خبر 226981

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید