شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۰۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: ظرفیت بیش از ۹۵ درصد کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ استان فارس تکمیل شد و لازم است متقاضیان ودیعه گذاران فراخوان شده هر چه سریعتر در ظرفیت های باقی مانده حج تمتع ۱۴۰۳ استان ثبت نام کنند.

به گزارش پیام خبر، علیرضا زینلی از دارندگان فیش حج تمتع تا پایان دی ماه ۱۳۸۶ خواست که در ظرفیت اندک باقیمانده حج تمتع استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: ظرفیت بیش از ۹۵ درصد کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ استان فارس تکمیل شد و لازم است متقاضیان ودیعه گذاران فراخوان شده هر چه سریعتر در ظرفیت های باقی مانده حج تمتع ۱۴۰۳ استان ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت فارس اضافه کرد: سهمیه استان برای تمتع آتی تعداد اندک ظرفیت خالی دارد، از دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان دی ماه ۱۳۸۶ خواست که نسبت به ثبت نام در ظرفیت های مذکور اقدام کنند.

زینلی افزود: متقاضیان ودیعه گذاران مذکور جهت ثبت نام در ظرفیت های خالی حج تمتع ۱۴۰۳ فارس می‌توانند با مراجعه به سامانه رزرو حج تمتع به نشانی https://reserve.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در سطح استان نسبت به ثبت نام و واریز هزینه کاروان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت باقی مانده اندک است، گفت: به محض تکمیل شدن ظرفیت کاروان ها ثبت نام متوقف خواهد شد و اولویت با افرادی است که زودتر مراجعه و نسبت به رزرو، ثبت نام و واریز هزینه اقدام کند.

 

کد خبر 227384

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید