یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۱۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت : تانکر حمل سوخت در شیراز، به پنج خودرو سواری پارک شده آسیب رساند.

به گزارش پیام خبر، محمدهادی قانع گفت: تانکر حمل سوخت به هنگام حرکت با پنج خودرو سواری پارک شده در کوچه‌ای واقع در بلوار امیرکبیر شیراز برخورد کرد و به آن‌ها آسیب رساند.

وی افزود: این حادثه تصادف در کوچه ۳۵ بلوار امیرکبیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش‌نشانی ۱۴ و ۵ به محل حادثه اعزام شدند. قانع گفت: براساس گزارش حادثه یک دستگاه تریلی حمل سوخت به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با پنج خودرو سواری (پژو پارس، پژو ۲۰۶، پاترول، پراید و آزارا) پارک شده در کوچه برخورد کرد که بر اثر این حادثه سرنشین خانم خودرو پژو پارس مصدوم و سریعاً به مراکز درمانی منتقل شد. وی اضافه کرد: مخزن تریلی در زمان حادثه فاقد سوخت بود، اما شدت برخورد تریلی با خودروهای پارک شده منجر به نشت شدید گازوئیل از باک تریلی و بنزین از خودروهای سواری شده بود. قانع بیان کرد: با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی در محل حادثه آتش نشانان با استفاده از شیر هیدرانت موجود در محل و پاشش مداوم آب، محل را از گازوئیل و بنزین پاک سازی و به ایمن سازی خوردوهای تصادفی پرداختند. رئیس سازمان اتش نشانی شیراز گفت: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

 

کد خبر 169482

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید