جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و اربعین شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) انجام شد؛

اهدای 313 سری جهیزیه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و نزدیک شدن به اربعین شهدای حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع)، ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به ۳۱۳ زوج اهدا شد.

به گزارش پیام خبر، به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و نزدیک شدن به اربعین شهدای حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع)، ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به ۳۱۳ زوج اهدا شد.
علیرضا صحرائیان، در مراسم اهدای این جهیزیه ها با بیان اینکه مرکز نیکوکاری آستان حضرت شاهچراغ (ع) بیش از ۲ هزار فرد و خانواده را تحت پوشش دارد، گفت: این مرکز با همکاری مستمر با بنیاد «آبشار عاطفه ‌ها» با مجوز تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) درصدد عقد تفاهمنامه ملی با این مجموعه در راستای انجام امور خیریه است.
معاون توسعه حرم مطهر شاهچراغ (ع) ادامه داد: هر سری از این جهزیه‌ها شامل اقلام لوازم خانگی از جمله قالی، بخاری، کولر و بخشی از مایحتاج خانگی است.
وی اضافه کرد: به دستور حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، مرکز نیکوکاری در زمینه خرید و اهدای جهیزیه فعال کردیم و الحمدالله این مرکز به صورت مستمر و ماهانه جهیزیه زوج‌ های جوان را تهیه و اهدا می ‌کند.

معاون توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بیان کرد: همچنین متقاضیان برای اجرای مراسم عقد ازدواج در حرم مطهر می توانند اقدام کنند و سالن «پیوند آسمانی» و «الضیافه» میزبان و پذیرای زوج‌ های جوان است.
محمدجواد عسکری، نماینده داراب در مجلس شورای اسلامی و از حامیان موسسه بین المللی «آبشار عاطفه ها» هم در این مراسم گفت: در راستای انجام امور خیریه توسط این موسسه، حرکت تازه ‌ای رقم خورده و قرار است با تسهیل مجوزها‌ی ساخت و تکمیل و واگذاری زمین برای کشاورزی، کارخانه فراوری، گلخانه به این موسسه علاوه بر تولید و اشتغال از در آمد‌های حاصل از این فعالیت ‌ها در امور خیر از جمله تهیه جهزیه و ازدواج آسان بهره برداری شود.
محمدجواد فولاد، هم بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف این بنیاد ترویج ازدواج زندگی آسان با سبک زندگی فاطمی است.
مدیرعامل بنیاد خیریه «آبشار عاطفه‌ها» با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار مددجو تحت پوشش بنیاد خیریه «آبشار عاطفه‌ها» قرار دارد گفت: در تمامی شهر‌های ایران نمایندگی داریم و به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و نزدیک شدن به اربعین شهدای حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع)، ۳۱۳ جهیزیه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به ۳۱۳ زوج اهدا شد تا از آغاز زندگی با معنویت و الگوگیری ترسیم خط شهادت در مسیر ولایت بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.
فولاد تاکید کرد: با توجه به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث اینکه رزمایش مومنانه برای حرکت مسیر زندگی با تامین جهیزیه توسط نهاد‌های مردمی شکل بگیرد ما در راستای اطلاعات از ولایت این اقدام شایسته را به سرانجام رساندیم.

فرزانه زارع هم اظهار کرد: بنیاد بین المللی خیریه «آبشار عاطفه ‌ها» از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاه ‌های تخصصی و بررسی‌ های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.
مدیر بنیاد بین ‌المللی خیریه «آبشار عاطفه‌ ها» در استان فارس افزود: این بنیاد در سطح استان ۱۴ شعبه دارد و در زمینه اشتغال ‌زایی، بهداشت و درمان، جهیزیه و ایتام فعالیت گسترده ‌ای دارد و در زمینه اشتغالزایی کارگاه ‌هایی راه اندازی کرده که به زودی بزرگترین مجتمع کشت جنوب کشور را افتتاح کنیم.
وی همچنین عنوان کرد: در زمینه ایتام ما «پنجشنبه‌ های مهربانی» با حضور خیران داریم که آرزو‌های کودکان خردسال را در حد توان برآورده کنیم و به همت مسئولان بتوانیم قدمی برای افراد بی بضاعت برداریم و استان فارس به سایر استان ‌ها هم خدمات‌ رسانی کند.

 

کد خبر 203997

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید