جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
پنج شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۴
زمان مطالعه: 7 دقیقه
جاب آفر کانادا یک پیشنهاد شغلی است که از طرف یک کارفرمای کانادایی برای افراد متخصص ارسال می‌شود. کسانی که این پیشنهاد را دریافت می‌کنند؛ به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند.

به گزارش دریافتی پیام خبر، جاب آفر کانادا یک پیشنهاد شغلی است که از طرف یک کارفرمای کانادایی برای افراد متخصص ارسال می‌شود. کسانی که این پیشنهاد را دریافت می‌کنند؛ به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند.

امروزه بیشتر مردم جامعه به دلیل شرایط اقتصادی بسیار خوب کانادا و سایر ویژگی‌ها و خصوصیات این کشور، به دنبال جاب آفر این کشور هستند و می‌خواهند هر طور که شده، به این کشور مهاجرت کنند؛ اما معمولاً بیشتر آن‌ها با این سؤال مواجه می‌شوند که جاب آفر کانادا را از کجا تهیه کنیم؟ گرفتن یک پیشنهاد شغلی و انجام کارهای مهاجرت به کانادا بسیار سخت و زمان‌بر است. به همین دلیل افراد باید بهترین و مناسب‌ترین روش را انتخاب کنند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند اقامت کانادا را اخذ کنند. یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها، مراجعه به مؤسسه‌های مهاجرتی معتبر و باسابقه‌ مانند پارسی کانادا است.

در این مطلب شما را با جاب آفر و خدمات مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا parsicanada.com در این زمینه آشنا می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن مهاجرت به کانادا را آغاز کنید.

مسیرهای مهاجرت به کانادا از طریق دریافت جاب آفر (Job Offer)

کسانی که از یک کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت می‌کنند؛ دو روش مختلف برای مهاجرت در پیش دارند که می‌توانند هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنند.

شرکت در سیستم اکسپرس انتری کانادا (Express Entry) اگر بخواهید از طریق برنامۀ اکسپرس انتری برای گرفتن اقامت اقدام کنید، داشتن یک پیشنهاد شغلی، امتیاز شما را بالا می‌برد و شانستان برای گرفتن اقامت را قطعی‌تر می‌کند. امتیازی که می‌گیرید، به شغل شما بستگی دارد:
• اگر پیشنهاد شغلی مربوط به یک تخصص در ناک 00 (NOC 00) باشد: 200 امتیاز
• اگر پیشنهاد شغلی مربوط به یک تخصص در ناک 0، A یا B باشد: 50 امتیاز

6391abcf1abfe.jpg

بعد از واردکردن جاب ‌آفر به پروفایلتان در این سیستم، می‌توانید از طریق برنامۀ اسکیل ورکر (FSWP) و اسکیل ‌ترید (FSTP)، اقامت کانادا را بگیرید.

ناک به طبقه‌بندی مشاغل گفته می‌شود. طبق این طبقه‌بندی، تمامی مشاغلی که در بازار کانادا وجود دارند؛ بر اساس وظایف کاری، ماهیت کاری و... در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند 0، C ،B ،A و D قرار می‌گیرند.

گرفتن ورک پرمیت کانادا (Work Permit) یکی دیگر از مسیرهایی که افراد بعد از گرفتن جاب آفر با آن روبرو هستند؛ گرفتن ورک پرمیت کانادا یا همان مجوز کار است. ورک پرمیت یک تاییدیه کتبی است که دارندگان مجوز کار در کانادا برای حضور قانونی در این کشور باید اخذ کنند.

مهم‌ترین شرایط جاب آفر کانادا گرفتن جاب آفر کانادا شرایط خاص خود را دارد. اداره مهاجرت کانادا برای کسانی که جاب آفر را از یک کارفرما دریافت کرده‌اند؛ شرایط خاصی تعیین کرده است. البته دولت کانادا برای هرکدام از روش‌های اسکیل ورکر و اسکیل ترید، شرایط خاصی در نظر گرفته که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم؛ اما یک سری شرایط وجود دارد که متقاضیان در هر حالتی باید آن‌ها را داشته باشند. این شرایط عبارت‌اند از:
• جاب آفری که افراد دریافت می‌کنند، تمام‌وقت باشد؛ یعنی در طول هفته 30 ساعت کار انجام دهند.
• این جاب آفر نباید جز مشاغل فصلی باشد.
• پیشنهاد دریافت شده باید حداقل یک‌ساله باشد.
• باید دارای LMIA باشد و یا از داشتن آن معاف شود.

شرایط جاب آفر برای روش اسکیل ورکر (Skill Worker) دریافت جاب آفر برای روش اسکیل ورکر، شرایط خاص خود را دارد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
• از طرف یک کارفرما صادر شود.
• در لیست ناک کانادا در دسته 0، A یا B قرار بگیرد.
• دستمزد و پرداخت آن مشخص باشد.
• از شروع قرارداد تا پایان آن متوالی باشد.
• شرایط ثابت جاب آفر کانادا را داشته باشد.

شرایط جاب آفر برای روش اسکیل ترید (Skill Trade) روش اسکیل ترید هم شرایط خاص خود را دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.
• شرایط ثابت جاب آفر کانادا را داشته باشد.
• حداکثر دو کارفرما آن را صادر کرده باشند.
• برای مشاغل فنی صادر شده باشد که عدد آن‌ها در ناک 72، 73، 82، 92، 632 و 633 است.
• برای آن‌ها حقوق پرداخت شود و میزان آن هم مشخص شود.
• پیوسته باشد.

هزینه‌های اخذ جاب آفر

به‌طورکلی برای اخذ ویزای جاب آفر کانادا دو نوع هزینه در نظر گرفته‌اند. یکی از آن‌ها برای کارهای اداری (صدور ورک پرمیت، ویزا و...) و دیگری برای تمکن مالی است. کسانی که جاب آفر دریافت می‌کنند؛ باید برای ورک پرمیت (برای هر نفر) 150 دلار کانادا، برای مجوز اقامت موقت 200 دلار کانادا، انگشت‌نگاری 85 دلار، صدور LMIA هزار دلار بپردازند. البته هزینه LMIA بر عهده کارفرما بوده و هزینه‌های ترجمه مدارک، بلیت هواپیما و سایر هزینه‌های متفرقه متفاوت است. دارندگان جاب آفر باید تمکن مالی لازم را برای مهاجرت به کانادا داشته باشند. این هزینه برای یک نفر 13310 دلار کانادا است و به ازای هر نفری که اضافه شود؛ باید حدود 3586 دلار مازاد بپردازند.

خدمات پارسی کانادا برای روش جاب آفر

یکی از سؤالات پرتکراری که افراد با آن مواجه می‌شوند، این است که از کجا جاب آفر کانادا را دریافت کنیم؟ یا بعد از دریافت جاب آفر باید چه کاری انجام دهیم؟ در زمینه دریافت جاب آفر کانادا و مهاجرت به این کشور، مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا می‌تواند بهترین خدمات را به افراد متقاضی ارائه دهد. این مؤسسه دارای اعتبار و سابقه بسیار زیادی است و با در اختیار داشتن وکلای باتجربه، کارهای مهاجرت را برای افراد راحت‌تر می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که مؤسسه پارسی کانادا در زمینه جاب آفر، خدمات ارزنده‌ای مانند پیدا کردن جاب آفر بر اساس شرایط متقاضی، تقویت رزومه، سکونت در کانادا و گرفتن اقامت، گرفتن ورک پرمیت و گرفتن ویزای کاری کانادا را ارائه خواهد داد. اگر قصد گرفتن جاب آفر را دارید؛ همین‌الان به مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا (parsicanada.com) مراجعه کنید.

سخن نهایی

دریافت جاب آفر کانادا یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به این کشور است. کسانی که جاب آفر دریافت می‌کنند؛ مسیرهای مختلفی در پیش دارند؛ پس باید این مسیرها و شرایط هرکدام از آن‌ها را بشناسند. در این مطلب به طور کامل جاب آفر و نحوه دریافت آن را توضیح دادیم.

پایان رپرتاژ آگهی

سایت خبری پیام خبر، هیچ گونه مسئولیتی در قبال سایت آگهی دهنده (نظیر تصاویر استفاده شده و مطالب آن) ندارد.

 

کد خبر 204134

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید