شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۳۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل شرکت آبفا فارس که به منظور بازدید از وضعیت آب شرب شهر شهرها و روستاهای شهرستان های لارستان و خنج به جنوب فارس سفر کرده بود، گفت: وزارت نیرو تمامی گزینه های ممکن جهت تامین آب شرب شهرها و روستاهای جنوب فارس را در دست بررسی و پیگیری دارد.

به گزارش پیام خبر، دکتر علی جان صادق پور، که به منظور بررسی وضعیت آب شرب تعدادی از شهرستان های جنوب فارس به شهرستان لار سفر کرده بود، ضمن بازدید میدانی از برخی تاسیسات آبرسانی، در جلسه ای با مسئولین محلی بخش بیرم شرکت کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در این جلسه ضمن تشریح برخی اقدامات شرکت آبفا فارس به منظور بهبود وضعیت آبرسانی به مردم استان فارس به ویژه شهرستان های جنوبی، اظهار داشت: طی مطالعات، بررسی ها و جلسات کارشناسی که طی سالیان اخیر در وزارت نیرو انجام شده است اولویت های تامین آب شرب جنوب استان فارس از جمله شهرستان های خنج، لارستان و بخش های تابعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله تامین آب شرب از آب شیرین کن با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دست اقدام است و گزینه ی دیگر ارتقاء سامانه موجود خط انتقال آب لارستان از سد سلمان فارسی که این گزینه نیز در حال پیگیری قرار دارد، همچنین ترمیم بخشی از خط انتقال آبرسانی لارستان و ارتقاء تصفیه خانه آب حضرت ابیطالب(ع) هم در دستور کار است.

وی افزود: طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در حوزه تامین آب شهر بیرم انجام گرفته است و در همین راستا حفر یک حلقه چاه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

 

کد خبر 217524

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید