شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با گرامیداشت یاد و نام شهیدان دفاع مقدس بیان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران، پاسداران حریم ولایت و امنیت در جامعه ما هستند و از هیچ کوششی برای تکریم و تعظیم این خانواده های ایثارگر نباید فروگذار کرد.

به گزارش پیام خبر، مهندس یداله حقیقی، با گرامیداشت یاد و نام شهیدان دفاع مقدس بیان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران، پاسداران حریم ولایت و امنیت در جامعه ما هستند و از هیچ کوششی برای تکریم و تعظیم این خانواده های ایثارگر نباید فروگذار کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس، بر لزوم تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: بهره مندی عالمانه و هوشمند از تجارب و دست آوردهای دفاع مقدس نقش تعیین کننده‌ای در شکست دشمنان و مقدمه‌ای برای فروپاشی رژیم صهیونیستی است. آگاه نمودن جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان و یادآوری تهدیدات آن‌ها از ضرورت‌های همیشگی است، تقویت حس مقاومت در برابر دشمنان و توطئه‌های آن‌ها بسیار با اهمیت است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با اشاره به دستاورد بزرگ صنعت دفاعی در کشور گفت : بخش قابل توجهی از این دستاوردها ثمره ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و پاسداران و خانواده های آنان است بدون تردید ما باید از دوران دفاع مقدس به عنوان چراغ راهی برای قوی شدن میهن اسلامی کمک بگیریم.

مهندس حقیقی ادامه داد: دفاع مقدس که از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیت و ... بوده است.

وی یاد آور شد: جنگ تمام عیاری که نظام سلطه به وسیلۀ رژیم بعثی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد اهداف گسترده‌ای را دنبال می‌کرد که رویای سقوط جمهوری اسلامی در راس آن اهداف قرار داشت، اما ملت ایران با مقاومت مؤمنانه و تمرکز بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دینی - میهنی خود نه تنها دشمنان خود را با شکست مواجه کرد، بلکه دستاوردهای بی نظیری را در قالب فرهنگ جهادی، ایثار و مقاومت به یادگار گذاشت.

این برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد و سرهنگ پاسدار قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس هم با تقدیر از خدمات برق منطقه ای فارس بر لزوم تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

 

کد خبر 217669

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید