شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، میزبان مردم استان برای پاسخگویی به مسائل حوزه سلامت، با حضور مسئولان ارشد وزارت بهداشت و دانشگاه است.

به گزارش پیام خبر، در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، میزبان مردم استان برای پاسخگویی به مسائل حوزه سلامت، با حضور مسئولان ارشد وزارت بهداشت و دانشگاه است.

با توجه به سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به استان فارس در روزهای نوزدهم تا بیست و یکم مهر، مجموعه سلامت استان نیز مسایل مردمی را در این حوزه پیگیری می کند.

دکتر اسمعیل اسکندری در این خصوص گفت: میز خدمت حوزه سلامت استان فارس، در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، نوزدهم تا بیست و یکم مهر، در آستانه سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان فارس برپا می شود.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: این میز خدمت با حضور دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت؛ دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت؛ دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا می شود و مردم استان فارس می توانند از ساعت هشت تا 18 روزهای یاد شده، با مراجعه به این میز خدمت، مسایل خود را در حوزه سلامت استان، به صورت چهره به چهره پیگیری کنند.

وی، محل برگزاری این میز ارتباطات مردمی را ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، واقع در بلوار کریمخان زند اعلام کرد.

 

کد خبر 218257

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید