یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پایگاه خبری پیام خبر رتبه نخست پوشش اخبار سفر ریاست جمهوری را در بین پایگاه های خبری فارس کسب کرد.

به گزارش پیام خبر، مراسم تجلیل از روابط عمومی، ادارات کل و رسانه های برتر که در سفر ریاست جمهوری بیشترین فعالیت را داشتند امروز ظهر برگزار شد که پایگاه خبری پیام خبر رتبه نخست اطلاع رسانی را در میان پایگاه های خبری استان کسب کرد.

در این مراسم از خبرنگار و عکاس خبری این پایگاه به منظور پوشش مناسب اخبار سفر ریاست جمهوری تجلیل شد.

در متن پیام استاندار فارس به مدیر پایگاه خبری پیام خبر آمده است:

دومین سفر رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی و اعضای هیات دولت به استان پهناور فارس بارقه هایی از امید برای شتاب در گام نهادن استان فارس در مسیر رشد و توسعه و حل بسیاری از مشکلات مزمن شده به دلها تابانید و یک حرکت ،منسجم فراگیر و هنرمندانه رسانه ای - تبلیغی در راستای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پدید آورد.

بدینوسیله از تلاش اثر گذار رسانه ای و اقدامات مؤثر تبلیغی و مساعی ماندگار جنابعالی در ایجاد پل ارتباطی و کم کردن فاصله ی میان کارکردهای نظام و آگاهی مردم از آن و کمک به بیان رسای دولت در اطلاع رسانی خدمات و تبیین دستاوردهای امیدآفرین برای مردم عزیز دیار فارس و تولید روایت اول و غالب در جریان این سفر و انتخاب به عنوان پایگاه خبری برگزیده در سفردولت سیزدهم به فارس تقدیر و تشکر بعمل می آید. امید که در پرتو عنایات حضرت حق همواره در خدمت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات امام عصر عجل الله تعالى فرجه الشریف و رهنمودهای داهیانه ی رهبر حکیم انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

 

کد خبر 220684

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید