شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به فعالیت سامانه بارشی گاهی رعد و برق همراه با وزش باد و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها برای یکشنبه ۲۲ و دوشنبه ۲۳ بهمن؛ در نیمه غربی، مناطق مرکزی، غربی و جنوبی این استان به ویژه در شیراز هشدار داد.

به گزارش پیام خبر، هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به فعالیت سامانه بارشی گاهی رعد و برق همراه با وزش باد و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها برای یکشنبه ۲۲ و دوشنبه ۲۳ بهمن؛ در نیمه غربی، مناطق مرکزی، غربی و جنوبی این استان به ویژه در شیراز هشدار داد.

این سامانه بارشی برای روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در نیمه غربی استان به ویژه مناطق مناطق شمال غرب و غرب و در شهرستان های شیراز، نور آباد ممسنی، رستم، کازرون،کوه چنار، سپیدان و بیضا فعال خواهد شد.

همچنین این سامانه برای دوشنبه ۲۳ بهمن هم در مناطق مرکزی، غربی، و جنوبی به ویژه درشهرستان های شیراز، مهُر، لامرد، کازرون، کوه چنار، فراشبند، فیروز آباد، قیروکارزین، خنج، جهرم، خفر، فسا، استهبان، لارستان، گراش، اوز، داراب، منطقه فورگ، نی ریز و زرین دشت پیش بینی شده است.

بالا آمدن سطح آب رودخانه ها

اثر مخاطره همچون بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده ها و احتمال اصابت صاعقه وجود دارد از این رو احتیاط در سفر های برون شهری، احتیاط و امتناع از تردد و توقف در حاشیه رودخانه و مسیل ها و احتیاط و امتناع از هر گونه فعالیت های کوهنوردی توصیه می شود.

 

کد خبر 225622

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید