شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۷:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: خوشبختانه ۹۹ درصد فرمانداری‌ها و حدود ۸۶ درصد بخش‌داری‌ها در حال حاضر به فیبرنوری متصل‌اند البته تعدادی هم باقی مانده‌اند که تا روز انتخابات متصل خواهند شد.

به گزارش پیام خبر، مجید سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات این شرکت در راستای برگزاری الکترونیک انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع توسعه زیرساخت‌ها در بخش ثابت و سیار، یک فرآیند مستمر است. ما طرح‌های توسعه خودمان را از انتخابات قبلی که دو سال و نیم از آن می‌گذرد، با پیش‌بینی وقایعی که در آینده یکی از آن‌ها انتخابات است، به ثمر رسانده‌ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: بنابراین از 2 سال و نیم گذشته، هم در بخش ثابت و هم در بخش سیار، به کار توسعه سرعت زیادی داده‌ایم اما یک اقدام خاص برای فرمانداری‌ها و بخش‌داری‌ها انجام داده‌ایم و آن این است که تفاهم‌نامه‌ای‌در هفتم شهریورماه سال جاری با معاون وزیر کشور به امضا رساندیم که این کار را با همکاری استانداران، فرمانداران و شهرداران، انجام دهیم.

سلطانی تاکیدکرد: خوشبختانه ۹۹ درصد فرمانداری‌ها و حدود ۸۶ درصد بخش‌داری‌ها درحال حاضر به فیبر نوری متصل اند البته تعدادی هم باقی مانده‌اند که تا روز انتخابات متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این‌که صندوق‌های اخذ رای، یک بخش ثابت و یک بخش سیار دارند، تصریح کرد: در بخش‌های ثابت، اصلاً مشکلی نداریم و در بخش‌های سیار هم با بازدیدهای میدانی که شخصاً از استان‌ها داشتم، بعضی از مشکلات، در نقاط صندوق‌های سیار هم زیر یک‌درصد است.

وی یادآور شد: از آنجا که صندوق‌های سیار، ثابت نیستند، نقاط و مسیر حرکت آن‌ها را هم شناسایی و با مدیران استان‌ها صحبت کردیم که آن نقاط هم تحت پوشش قرار بگیرند تا در انتخابات مشکلی نداشته باشیم./ مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 225787

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید