یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۹:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابه‌جایی بیش از 32 میلیون تن کالا از مبادی استان فارس در 11 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پیام خبر، محسن عمادی از جابه‌جایی بیش از 32 میلیون تن کالا در 11 ماهه سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد و افزود: تعداد بارنامه های صادره در استان فارس طی 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تاکید کرد: طی این بازه زمانی بیش از ۲ میلیون و 411 هزار بارنامه توسط شرکتهای حمل و نقل فعال کالا در استان فارس صادر شده است.

وی همچنین گفت: میزان افزایش جابه‌جایی کالا طی 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار کرد: ﺳﻴﻤﺎﻥ، ﺍﻭﺭﻩ، ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺑﻨﺰﻳﻦ، ﮔﻮﺟﻪ ﻓﺮنگی، ﺁﻫﻦ ﺍسفنجی، ﺧﺎﻙ ﻧﺴﻮﺯ، ﮔﺎﺯﻭﺋﻴﻞ، ﺳﻴﻤﺎﻥ ﻓﻠﻪ، ﺷﻤﺶ ﻓﻮﻻﺩ، ﺳﻨﮓ ﻻﺷﻪ کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه هستند.

عمادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: 290 شرکت فعال حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند و رانندگان توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

به گفته وی، هم‌استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

 

کد خبر 226466

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید