شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عضو جدید شورای شهر شیراز، با بیان این که بی‌شک تنوع در دیدگاهای اعضای شورا نشان از اختلاف در مبنا و انشقاق نیست، افزود: این تنوع دیدگاهی، تفاوت درشیوه‌ها و نشان از پویایی وسرزندگی شوراست که خروجی آن باعث اخذ تصمیمات بهتر در مسیر خدمت رسانی به مردم شهرمان خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، مصطفی کیانی رحیمی در نخستین نطق پیش از دستور خود گفت: این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که با تکیه بر گفتمان انقلابی آغاز شده، کسی برای قدرت نباید مسابقه دهد؛ بلکه تمام ماهیت قدرت، فقط برای خدمت صادقانه است.
عضو جدید شورای شهر شیراز، در ادامه افزود: این شورا، شورای انقلابی است و از بابت این انقلابی بودن مورد تایید مردم قرار گرفت که انتظار است اعضای محترم شوراهای اسلامی، بستری برای وحدت، همگرایی و همکاری نیروهای انقلابی فراهم نمایند تا زمینه رضایت‌مندی مردم و اعتماد بیش از پیش آنان به نظام مقدس اسلامی فراهم شود.

وی از آحاد جامعه، مردم شریف شهر مقدس شیراز، علما و روحانیون معزز، اصحاب رسانه، نخبگان و جـریـانـات سیاسی عـاجـزانه در خواست کرد ضـمن ارشـادات مشفقـانـه خـود و بـا تـوجه بـه متـن و پرهیز از حواشی، فضایی آرام برای خدمت رسانی بهتر خادمان خود در شورا و شهرداری فراهم کنند.

کیانی در ادامه با بیان این که بی‌شک تنوع در دیدگاهای اعضای شورا نشان از اختلاف در مبنا و انشقاق نیست، افزود: این تنوع دیدگاهی، تفاوت درشیوه‌ها و نشان از پویایی وسرزندگی شوراست که خروجی آن باعث اخذ تصمیمات بهتر در مسیر خدمت رسانی به مردم نجیب شهرمان خواهد شد.

 

کد خبر 203040

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید