شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شهردار شیراز در دیدار با هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت فارس مطرح کرد؛

آمادگی شهرداری شیراز در گسترش زیرساخت‌های درمانی

شهردار شیراز با اشاره به خدمات شهرداری این کلان‌شهر در ابعاد گوناگون خدمات‌رسانی، برای گام نهادن شهرداری در گسترش زیرساخت‌های درمانی شیراز با همراهی خیرین اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پیام خبر،محمدحسن اسدی در دیدار با هیئت‌مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس با ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان یک هزار و ۴۰۰ تختخوابی حضرت محمد رسول‌الله(ص) اظهار کرد: این بیمارستان کارایی فراوانی در این کلان‌شهر، جنوب و کل کشور خواهد داشت.

شهردار شیراز با تصریح بر پیشرفت مراکز و جایگاه‌‌های درمانی در شیراز به وجود برخی زمین‌های شیراز با گستره محدود اشاره و بیان کرد: شهرداری با حفظ مالکیت خود، این زمین‌ها را با کاربری درمانی در اختیار خیرین قرار خواهد داد تا در این کلان‌شهر شاهد پیشرفت درمانگاه و کلینیک درمانی باشیم.

اسدی با اشاره به خدمات شهرداری این کلان‌شهر در ابعاد گوناگون خدمات‌رسانی، برای گام نهادن شهرداری در گسترش زیرساخت‌های درمانی شیراز با همراهی خیرین اعلام آمادگی کرد.

اسدی آموزش همگانی و پیشگیری را به‌عنوان مؤلفه‌ای برجسته در پیشرفت گستره سلامت و شادابی عنوان و تصریح کرد: فرهنگ شهروندی باارزش‌ترین اصل مدیریت شهری در خدمت به مردم بوده و تلاش خود را برای این مهم انجام می‌دهیم؛ اگرچه شیراز و مردم این شهر حرم سوم اهل بیت(ع) در اخلاق، ادب و فرهنگ زبانزد هستند.

 

کد خبر 203079

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید